Популярни и без телевизионни екрани

Защо големи световни брандове отказват да инвестират в традиционна реклама и кои български рекламодатели опитват нетрадиционни похвати и как това работи за тях

ZARA не разчита на масовите комуникации, затова и няма нито един телевизионен спот
ZARA не разчита на масовите комуникации, затова и няма нито един телевизионен спот
ZARA не разчита на масовите комуникации, затова и няма нито един телевизионен спот    ©  Reuters
ZARA не разчита на масовите комуникации, затова и няма нито един телевизионен спот    ©  Reuters
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Няма брандове, които не рекламират. Има такива, които играят на сигурно, използвайки добре познати на публиката средства за комуникация, и други, които рискуват, за да достигат до потребителите по неочаквани начини. Разбира се, единствена правилна рекламна формула не съществува, но във времена на засилена конкуренция и презадоволеност на потребителите важното за компаниите остава да се отличат от всички останали.

В този текст разглеждаме историите на четири международни бранда от различни индустрии, избрали да не разчитат на телевизионни спотове и големи билбордове в комуникацията си. Въпреки това са разпознаваеми по целия свят, а през годините са използвали основно нетрадиционни маркетинг похвати. Попитахме и български рекламисти кои български брандове са склонни да заобикалят утъпканите пътеки в комуникацията и какви резултати им носи този подход.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар