Какво четат директорите на най-големите рекламни групи

Директорите на някои от най-големите комуникационни групи в България - Александър Дурчев, Екатерина Тупарева, Мария Грашнова и Николай Неделчев - представят книгите с важни според тях уроци за рекламния бизнес

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

"Не всички четящи хора са лидери, но всички лидери са четящи хора", е казал 33-ият президент на САЩ Хари Труман. Сентенцията до голяма степен продължава да бъде валидна и днес, но в нестихващия поток от информация и количеството професионална литература на пазара е трудно да се отсеят книгите, които наистина заслужават внимание. Именно заради това в края на летния сезон ви представяме малък списък с книги, препоръчани от директорите на някои от най-големите комуникационни групи в България, потвърдили полезността им през практиката си. Те обхващат различни етапи и сфери на бизнеса – от разрастването на една компания през трансформацията на рекламната индустрия и новите маркетинг модели до бъдещето на комуникациите и отношението към потребителите. По-голямата част от препоръчаните книги са преведени и могат да бъдат намерени на българския пазар, а всички са налични в библиотеката на Amazon и под формата на електронни книги.

Помолихме да препоръчат книги изпълнителния директор на All Channels Communication Group Александър Дурчев, Екатерина Тупарева, изпълнителен директор на Ogilvy Group Bulgaria, изпълнителния директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите Мария Грашнова и Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал