Започна десетото издание на рекламния конкурс "Effie България"

Агенции и рекламодатели могат да подават заявки за участие до 24 октомври

Проектите могат да бъдат подавани за участие в пет категории.
Проектите могат да бъдат подавани за участие в пет категории.
Проектите могат да бъдат подавани за участие в пет категории.    ©  БАКА
Проектите могат да бъдат подавани за участие в пет категории.    ©  БАКА
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Агенции и рекламодатели вече могат да подават заявки за десетото юбилейно издание на конкурса за ефективност на маркетинговите комуникации "Effie – България", който традиционно се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Надпреварата е едно от най-важните събития за пазара и цели да отличи рекламните кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Тази година за първи път конкурсът "Effie – България" вместо през пролетта ще се проведе през ноември, сменяйки си мястото с другата голяма надпревара за рекламната индустрия – фестивалът ФАРА, който отличава творческата работа на агенциите. Така участниците в "Effie – България" могат да кандидатстват с кампании, реализирани в период от близо две години – от 1 януари 2016 г. до 30 септември 2017 г. Друга промяна, въведена от предишното издание на конкурса, са трите срока за подаване на заявки – 6, 16 и 24 октомври в сайта на надпреварата. Разликата между тях е таксата за кандидатстване, колкото по-рано се подадат заявките, толкова по-евтини са те. "От миналогодишния конкурс залагаме и на по-силна комуникация на "Effie – България", която освен споделянето на подробна информация за участие на сайта на надпреварата и представяне на добри примери от бранша, през тази година включва и провеждането на безплатен семинар, на който агенции и рекламодатели могат да получат практически съвети как да напишат и представят своите заявки", коментира за "Капитал" изпълнителният директор на БАКА Мариана Брашнарова. Тя допълва, че ключово при оценяването е доброто представяне на кампаниите – комуникационната стратегия, идеята и творческото ѝ изпълнение, и постигнатите резултати. По комуникацията на десетото издание на "Effie – България" работи рекламната агенция Noble Graphics.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар