Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Мария Гергова: Уменията на хората, които завършват PR сега, са крайно недостатъчни

Изпълнителният директор на United Partners пред "Капитал"

   ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

През последните години PR индустрията премина през редица трансформации в опитите си да остане конкурентна на пазара и да докаже на компаниите, че имат нужда от нея не само когато става въпрос за кризисни комуникации. Сега услугите на връзките с обществеността представляват много повече от комуникации с медиите, а технологиите заемат вече ключова позиция в тях. Мария Гергова, изпълнителен директор на една от най-отдавна опериращите PR агенции на българския пазар, United Partners, разказва пред "Капитал" за новите изисквания и методи на работа с клиентите и необходимостта от широко специализирани кадри в индустрията. През последната година агенцията премина през процес на ребрандиране и добави в портфолиото си редица нови и големи клиенти, сред които "Мобилтел", "Нет инфо", BG Menu и др. Според Гергова PR индустрията в България има капацитета да излезе на международните пазари, но за целта трябва да се учи от най-добрите. Затова и в качеството си на бивш президент на Международната асоциация на PR специалистите (IPRA) Гергова спомага за организацията на тазгодишните международни награди, които за пръв път ще се проведат в София на 13 и 14 октомври. Те ще бъдат придружени и от специализирана конференция, която ще представи тенденциите както от PR сферата, така и от маркетинга.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар