Новият рекламен партньор на БТК
Havas Group ще работят върху творческото и медийното обслужване на оператора
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Пластовете на българския рекламен пазар претърпяват нови размествания. След продължителни летни конкурси един от най-големите рекламодатели в страната - БТК, избра комуникационната група Havas Group . В следващите две години агенцията ще управлява голяма част от рекламния бюджет на телекома, тъй като двете компании са подписали договор както за творческо, така и за медийно обслужване.
В основата на новото партньорство ще бъде изготвянето на специфична комуникация за различните целеви аудитории, която ще се разгърне под мотото "Различни заедно", обявиха от Havas. Така в БТК искат да отговорят на засилващата се конкурентна среда, където телекомите на пазара са поставени пред предизвикателството да задържат и увеличат потребителската си база както в мобилния, така и във фиксирания сегмент.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Виваком да вземат да си оправят щетите, които си самонанесоха с използуването на евтино оборудване в мобилната си мрежа и последвалото рязко влошаване на качеството на услугите.
Да си оправят и "обслужването" на 123, защото и оттам смърди!
А това, по-долу, дето имат желание да се правят на агенция за запознанства е просто СМЕШНО!
"Резултатът, към който се стремим, е брандът VIVACOM да се възприема не само като доставчик на услуги, а като връзка между хората, която ги прави по-близки"
(Да очакваме ли и презервативи с марката на Виваком?)
До коментар [#1] от "The Core":
Ех, кой пък ти каза лично, че е евтино? Аз нямам проблем нито с нета, нито със сигнала. Иначе обслужването е кофти навсякъде. Факт.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.