Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

Журито в надпреварата отличи кампаниите в общо девет категории, а сред победителите бяха "Загорка", "Пощенска банка", "Мобилтел", "Захарни заводи", Coca-Cola, "Първа инвестиционна банка", Decathlon, Mediapool и Unilever

Кои са победителите в конкурса на Българската асоциация на рекламодателите

В тазгодишното издание се включиха общо 18 компании

7521 прочитания

Журито в надпреварата отличи кампаниите в общо девет категории, а сред победителите бяха "Загорка", "Пощенска банка", "Мобилтел", "Захарни заводи", Coca-Cola, "Първа инвестиционна банка", Decathlon, Mediapool и Unilever

© БАР


За четвърта поредна година в рамките на конкурса BаAwards Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през изминалата година и половина. Журито в надпреварата отличи кампаниите в общо девет категории, а сред победителите бяха "Загорка", "Пощенска банка", "Мобилтел", "Захарни заводи", Coca-Cola, "Първа инвестиционна банка", Decathlon, Mediapool и Unilever (вижте карето).

По-добри резултати

Четвъртото издание на BаAwards премина под мотото Raising The БАР, с което организаторите правят аналогия за своеобразното "вдигане на летвата" както към конкурса, така и към участниците и техните проекти. Тази година бяха подадени общо 43 заявки или с 20% повече в сравнение с миналото издание. Броят на компаниите участници в надпреварата пък беше 18, като три от тях не са членове на организацията на рекламодателите.

В състава на тазгодишното жури бяха председателят на БАР и директор "Маркетинг" в "Белла България" Кирил Хаджидинев, основателят на BluePo!nt Юлиан Добрев, доц. Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и "Нов български университет" (НБУ), Кристина Петрова, client service director в Saatchi&Saatchi Sofia, маркетинг директорът на Toyota Balkans Невена Цекова, маркеринг експертът Елица Серафимова, управителят на Ipsos България Ива Димова, Боряна Великова от The Coca-Cola Company, управляващият директор на Graffiti BBDO Венцеслав Хиков, д-р Кристиян Постаджиян, преподавател в НБУ, и маркетинг експертът Валентин Коен. Те оценяваха проектите по три основни показателя: пазарът и потребителските навици и нужди, развитие на кампаниите им и резултатите от тях.

"Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател", коментира за медиите Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Вижте пълния списък с победителите в конкурса:

Категория "Нов продукт" – екипна награда

Победител: "Загорка" за кампанията "Крадецът на ябълки. Стиска ли ти?"

Категория "Нов продукт" – индивидуална награда

Победител: Леонора Христова от Unilever за кампанията "Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!"

Категория "Нова услуга"– екипна награда

Победител: Пощенска банка с кампанията "Повече днес"

Категория "Нова корпоративен бранд" – най-добър маркетингов екип

Победител: "Мобилтел" с бранда "Мтел спорт"

Категория "Продуктов ребрандинг" – най-добър маркетингов екип

Победител: "Захарни заводи" с кампанията "Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи".

Категория "Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара" - най-добър маркетингов екип

Победител: Coca-Cola с кампанията "Coca-Cola No Sugar".

Категория "Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара" - най-добър маркетингов екип

Победител: Първа инвестиционна банка с кампанията "Дигитална карта от Fibank".

Категория "Активиране на бранд" – най-добър маркетингов екип

Победител: Decathlon с кампанията "DECATHLON BOX OFFICE".

Категория "Корпоративна социална отговорност и спонсорства" - най-добър маркетингов екип

Победител: Mediapool с кампанията "Ти си това, което четеш".

За четвърта поредна година в рамките на конкурса BаAwards Българската асоциация на рекламодателите (БАР) награди компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии през изминалата година и половина. Журито в надпреварата отличи кампаниите в общо девет категории, а сред победителите бяха "Загорка", "Пощенска банка", "Мобилтел", "Захарни заводи", Coca-Cola, "Първа инвестиционна банка", Decathlon, Mediapool и Unilever (вижте карето).


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


5 коментара
  • 1
    hua45680745 avatar :-|
    Камелия Нинова

    Паулина Христова и Диана Каменова работят във FiBank и са прикрити зад редица съвестни служители и мениджъри. Възползват се от доброто име на банката и така са излъгали много клиенти.

  • 2
    hha06635339 avatar :-|
    Бойко Тодоров

    Контролните органи алармират всички, които са станали жертва или имат съмнения, че някой в банката вреди на тях и на финансите им, както и ако забележат, че от сметките им липсват суми, незабавно да подадат сигнал срещу Каменова на телефон 112 или в най-близкото полицейско управление. Всяко едно РПУ си има сектор за борба с икономическите престъпления, от където ще се заемат с разследване на сигнала. Служителката Диана няма да продължава дълго още да върти схемите си. Рано или късно всичко ще приключи.

  • 3
    scp29579546 avatar :-|
    cvetomir_borisov_11_22

    Диана действала на принципа „на мен да ми е добре“. Бивши нейни подопечни разкриват, че тя решавала на кого да бъде отпуснат кредит едва след като получела солиден финансов стимул за одобрението. Очаквано, в даден момент тези и действия довели до смяната й на сладкия пост. Вместо да си вземе бележка и да се кротне обаче, тя си продължава в същия дух до ден днешен. Нещо повече, въпреки скандалните злоупотреби, тя продължава да гради кариера във финансовите институции. И към днешна дата е шеф в голяма банка.
    Където също доволно се възползва от високия си пост. Потърпевши клиенти на банката пропищяха, че Каменова е запорирала солидни суми от личните им сметки. При това без никаква причина! На един от ужилените са му спрени цели 400 хиляди лева! Негови пари, до които той няма достъп заради действията на шефката.

  • 4
    pdj06681339 avatar :-|
    Давид Атанасов

    И двете са опасни поотделно, какво остава заедно! Съгласен съм с вас! Скандалите ги съпътстват не само в работата, но и в личния им живот. Каквото повикало - такова се обадило. Няма как да лъжеш хората постоянно и да очакваш,че всичко ще бъде наред.

  • 5
    irenstoeva avatar :-|
    Ирен Стоева

    До коментар [#2] от "Бойко Тодоров":

    Аз самата съм жертва на измама от страна на Диана Каменова! Подала съм жалба срещу самата нея, но за да се случи нещо трябва и останалите потърпевши да вземат мерки, защото съм сигурна, че съм единствена.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал