Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Питър Стере: Брандовете вече са притежание на потребителите, а не на компаниите

Председателят на MSLGROUP за Европа, Близкия изток и Африка пред "Капитал"

"Не е важно да създаваме шум, а въздействие и стойност в комуникацията. В центъра е емоцията и ангажираността на потребителите".
"Не е важно да създаваме шум, а въздействие и стойност в комуникацията. В центъра е емоцията и ангажираността на потребителите".
"Не е важно да създаваме шум, а въздействие и стойност в комуникацията. В центъра е емоцията и ангажираността на потребителите".    ©  Надежда Чипева
"Не е важно да създаваме шум, а въздействие и стойност в комуникацията. В центъра е емоцията и ангажираността на потребителите".    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От началото на годината Питър Стере е назначен за председател за Европа, Близкия изток и Африка на PR компанията MSLGROUP, част от комуникационната група на Publicis One. Преди това е заемал длъжността зам. изпълнителен директор. Паралелно той е и съдружник в базираната в Стокхолм консултантска фирма JKL. Стере има над 20 години опит в сферата за стратегическите и корпоративни комуникации, работил е в различни индустрии, сред които енергетиката, автомобилния сектор, финансовите услуги, тежката индустрия и др. Той беше и един от лекторите на тазгодишната конференция на Международната асоциация на PR специалистите (IPRA), която за пръв път се проведе в София. Питър Стере разказа пред "Капитал" за промените в PR индустрията и разликите в комуникацията между регионите в Европа, както и за опита си с нашумялата PR криза във Volkswagen.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар