Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

"Нова" ще отговаря за рекламните продажби на Scripps Networks Interactive

Договорът с каналите от групата - Food Network, Travel Channel и Fine Living, влиза в сила от 1 ноември

Главният изпълнителният директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел и екипа му продължават да развиват моделът за продажбата на рекламно време и на канали извън портфолиото на компанията, която представляват
Главният изпълнителният директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел и екипа му продължават да развиват моделът за продажбата на рекламно време и на канали извън портфолиото на компанията, която представляват
Главният изпълнителният директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел и екипа му продължават да развиват моделът за продажбата на рекламно време и на канали извън портфолиото на компанията, която представляват    ©  Цветелина Белутова
Главният изпълнителният директор на "Нова броудкастинг груп" Дидие Щосел и екипа му продължават да развиват моделът за продажбата на рекламно време и на канали извън портфолиото на компанията, която представляват    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Собственикът на "Нова тв" - "Нова броудкастинг груп" (НБГ), започва да си партнира със Scripps Networks Interactive за продажба на рекламното време в България на три канала от портфолиото й. Това са лайфстайл медиите Food Network, Travel Channel и Fine Living. Договорът между двете компании влиза в сила от 1 ноември. След подписването му трите телевизии стават част от портфейла на НБГ, с което рекламодателите ще получат достъп до рекламно време в популярните канали.

Scripps Networks Interactive е лидер в предоставяне на съдържание, посветено на пътешествията, дома и начина на живот. "След пълната локализация на трите телевизии от януари 2017 г. естествена следваща стъпка в развитието на Scripps на българския пазар е откриването на нови възможности за рекламодателите в страната", обясняват от компанията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар