С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
9 31 окт 2017, 19:40, 16206 прочитания

Внимавай като пресичаш, Викторе

Когато повечето контролирани от Пеевски медии напишат, че Виктор Николаев трябва да внимава като пресича улицата, за да не влезе в "черната статистика" очевидно се минава опасна граница

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Виктор (Николаев - бел. ред.) е човек със слонско спокойствие, отдавна са се убедили зрителите на сутрешния му блок. Известният журналист запазва хладнокръвие дори и пред най-разпалените свои събеседници в студиото, но не е редно да бъде такъв непукист и по отношение на живота си. На улицата той трябва да е значително по-осторожен, ако не иска да попадне в черната статистика на КАТ и МВР за пострадалите в ПТП", предупреждава вестник "Уикенд", контролиран от Делян Пеевски.

Този откъс от дописката "Виктор пресича като самоубиец" в последния брой на жълтия седмичник , преминава границите на злобните заяждания и нездравословно вторачване в личния живот на журналиста от "Нова тв" и дори започва да звучи като заплаха.


От текста се разбират две неща:

1. Журналистът е следен къде ходи и какво прави. И тази дописка е само поредното доказателство за този факт. През последните месеци има още няколко примера, в които медии от същата група публикуват снимки на Виктор Николаев със семейството му, колеги и приятели.

2. В този контекст съветът да внимава като пресича звучи най-малко двусмислено.



Тези две послания очевидно са важни, защото се преповтарят дословно в някои от най-четените онлайн медии на групата. За да придобие достатъчно силен отзвук, текстът е преписан от регионалните сайтове "Струма" и "Марица", както и от сайта "Блиц" - от групата медии, контролирани от Пеевски.

Макар и без изразена директна заплаха към Виктор Николаев, целта най-вероятно е психологически натиск над водещия. Преди да бъде свалена от ефира на "Нова" екранната му партньорка Анна Цолова също беше под прицела на булевардните медии. Проверка на "Капитал" показа, че най-тиражният седмичник "Уикенд" два пъти седмично изпраща папараци пред "Нова" и bTV, за да следят популярните телевизионни лица, а на страниците му редовно се съчиняват пикантни история за тях и смействата им. Сега "любимец" на вестника от "Нова" категорично е Виктор Николаев.

Ако за голяма част от хората клеветническите дописки не значат нищо, както и трябва да е, за потърпевшите и близките им те са форма на издевателство. Когато това се прави от медии, заявяващи се като приближени до властта, ситуацията придобива още по-мрачен характер.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Ранна регистрация до 02.09.2019 г.

Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm Закъснялото сливане на СВЅ и Vіасоm

По-големите по мащаб корпорации в сектора може по-лесно да могат да се конкурират с гиганти като Disney и Netflix, но и са по-малко склонни на рискове

23 авг 2019, 1334 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 август)

Българската реклама в чужбина; Google обновява снимките от български градове; CBS и Viacom се обединяват

20 авг 2019, 1135 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

Кариерен клуб: Финанси »

Кой спечели конкурса за стипендии на ARC Academy

Петимата финалисти ще получат 50% от стипендията за магистърската програма "Реклама и бранд мениджмънт"

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Големите девет в рекламата

Кои са комуникационните групи, които управляват над 210 млн. лв., или повече от половината рекламен бизнес в страната

Опасно ядро около АЕЦ "Белене"

Интересът само от руска и китайска страна и липсата на сериозен частен инвеститор показва, че проектът за нова ядрена централа не е икономически изгоден

Чума отвъд прасетата

Африканската чума по свинете вече засяга и бизнеса в горите

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

През Пулия с колела

Нагоре-надолу из Южна Италия - маршрути, места, полезни съвети

Кино: "Момчета за пример"

Лошият вкус като гег и "възпитание" за живота