С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 ное 2017, 13:09, 7793 прочитания

Николай Неделчев: Трябва по-добре да разбираме бизнеса на клиентите ни

Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
42 млн. лв. приходи за 2016 г.

Част от темата

Най-големите рекламни групи

София Пенева: Липсата на подготвени кадри е дългосрочен проблем

Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно

Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"

Мария Грашнова: Комбинацията реклама в телевизия и онлайн видео започва активно да се налага

Изпълнителеният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал"

Големите девет в рекламата

Кои са комуникационните групи, които управляват над 210 млн. лв., или повече от половината рекламен бизнес в страната

На какво се дължи ръстът в приходите ви през 2016 г. на годишна база?

Миналата година беше много динамична за Publicis One. На глобално и локално ниво. Положихме основите на изцяло нов модел на работа и колаборация между звената. Oптимизирахме процеси, екипи и нашето портфолио. Изключително съм щастлив, че въпреки тези нелеки промени успяхме да запазим добрите отношения с настоящите си клиенти и в известна степен да увеличим приходите си на годишна база. Основният ръст е в резултат на нови проекти и няколко по-мащабни кампании, които бяха реализирани в този период.


Как оценявате развитието на рекламния пазар в България през 2017 г.?

Комуникациите следват развитието на бизнеса, а в някои отношения успяват дори да го изпреварят. В много от компаниите, с които работим, имаше също промени и цялостен преглед на позиционирането и предлаганите услуги. Това ни подсказа голямата нужда от по-добро разбиране на техния бизнес и предизвикателствата, пред които са изправени в ежедневната им работа. Една от най-търсените и бързо развиващи се услуги е именно стратегическото планиране - бранд одит, бизнес дизайн и трансформация и включването на специалисти в много по-ранен етап от планирането на комуникация. В групата вече имаме самостоятелно звено BrandWorks, което отделихме и подсилихме с хора, които имат опит в антропологията, разчитането на данни и създаването на бранд стратегии.

Кои са предизвикателствата пред рекламната индустрия в страната?



Комуникационната индустрия е много динамична. Социалните медии ни изненадват всеки ден с нови възможности за свързаност. Технологиите завладяват заобикалящата ни среда и променят начина, по който функционират бизнесът и животът ни. Все по-често говорим за автономни автомобили, умни хладилници и интерактивно съдържание. Ако не успееш да се адаптираш бързо, настоящото, което познаваме, ще стане минало. Следването на технологичните възможности и отличното познаване на потребителя ще са в основата на успешните маркетингови решения.

Кой е вашият приоритет в развитието на групата, която управлявате?

Основният ни фокус продължава да бъде подобряването на процесите на сътрудничество между отделните агенции и се стремим към client-centric модел на обслужване. Това означава, че с един клиент може да работим основно в сферата на рекламата, но в даден момент или кампания да се наложи да привлечем специалисти от стратегическия ни екип или PR звеното. И обратният вариант, в чисто медиен конкурс имаме условие за разработване на творческо предложение, което е част оценката за избор на партньор. Тази гъвкавост позволява да разширяваме екипа, да обменяме опит и да реагираме адекватно на нуждите на бранда. Клиентът получава всичко, което му е необходимо в конкретния момент, при спазване на пълна конфиденциалност и самостоятелност на екипите. Този модел спестява много време, усилия и средства по координацията на проекта. Сериозни усилия влагаме в развиването процеса по дигитална трансформация и анализ на данни. Наскоро обявихме стратегическо партньорство за България със софтуерния лидер SAP и вече имаме първите сертифицирани специалисти, готови да предложат контекстуален онлайн маркетинг (SAP Hybris Marketing). Този инструмент предлага анализи, сегментация и оптимизация на данни в реално време, спомагайки за разработването на персонална, устойчива и ефективна дигитална стратегия за компании с различен спектър на дейност.



Данните са събрани от подадена от самите компании информация, както и от публични източници на информация, като част от отчетите са взети от Търговския регистър. В следващите броеве ще продължим с топ 20 на рекламните, медийни и дигитални агенции, компаниите за външна реклама и BTL (рекламни услуги извън медиите, като например събития - бел. ред.) и PR агенциите. Основен критерий за изготвянето на класацията е общият размер на приходите за 2016 г. на рекламните компании.

Интервюто взе Сирма Пенкова
Екатерина Тупарева: Пазарът трябва да се развива в посока прозрачност и измеримост
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал
София Пенева: Липсата на подготвени кадри е дългосрочен проблем
Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"
Мария Грашнова: Комбинацията реклама в телевизия и онлайн видео започва активно да се налага
Изпълнителеният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал"
Ангелос Парасхакис: Доброто творческо изпълнение е най-мощният двигател на бизнеса
Изпълнителният директор на DDB Sofia пред "Капитал"
Иванка Кючукова: Хората са негативно настроени към стереотипните реклами и стандартните послания
Изпълнителният директор в Havas Group – България пред "Капитал"
Ненад Лозович: Ниските цени остават един от основните фактори за печелене на нов бизнес
Управляващият директор на New Moment New Ideas пред "Капитал"
Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно
Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"
Гергана Иванова: Трябва да се научим да мислим и търсим идеята и въздействието й
Управляващият партньор в The Smarts пред "Капитал"

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 679 прочитания

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

18 окт 2019, 630 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Екатерина Тупарева: Пазарът трябва да се развива в посока прозрачност и измеримост

Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал"

Още от Капитал
Земеделецът, който не оре

Александър Китев си поставя за цел да образова земеделците за ползите от нулева обработка на почвата с "Агримат БГ"

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Турската офанзива в Сирия: Раздвижване на смъртоносните пясъци

Военната операция на Анкара повишава риска от нова вълна бежанци и терористични атаки в Европа

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

Книга: Олга Токарчук - "Бегуни"

Една от ключовите книги на полската писателка, която получи Нобелова награда за литература

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10