С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 ное 2017, 13:41, 6502 прочитания

Иванка Кючукова: Хората са негативно настроени към стереотипните реклами и стандартните послания

Изпълнителният директор в Havas Group – България пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

9.4 млн. лв. сбор на приходите за 2016 г.

Част от темата

Най-големите рекламни групи

София Пенева: Липсата на подготвени кадри е дългосрочен проблем

Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно

Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"

Мария Грашнова: Комбинацията реклама в телевизия и онлайн видео започва активно да се налага

Изпълнителеният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал"

Николай Неделчев: Трябва по-добре да разбираме бизнеса на клиентите ни

Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"

Големите девет в рекламата

Кои са комуникационните групи, които управляват над 210 млн. лв., или повече от половината рекламен бизнес в страната

На какво се дължи ръстът в приходите ви през 2016 г. на годишна база?

На първо място, ръстът се дължи на преструктурирането на групата компании, започнало през 2016 г. Навлизането на глобалната Havas в страната чрез Havas Group - България, доведе до промяна на начина на работата ни и споделяне на ноу-хау с другите агенциите от мрежата по света. Това нямаше да се случи обаче без активната работа на екипа на агенцията и спечелените нови местни клиенти, за които вече работим. Към тях се присъединиха и няколко международни компании, които включихме към портфолиото си.


Как оценявате развитието на рекламния пазар в България през 2017 г.?

Комуникационният пазар се развива динамично, тъй като клиентите стават все по-взискателни, притискани от конкуренцията и технологиите. Разпределението на комуникационния микс се променя – днес всеки е медиа, потребителите прекарват все повече време в интернет и в мобилното пространство. Оттам всяка една търговска марка общува с клиентите си във все повече нови медийни канали. Определено мога да кажа, че все по-голям дял заемат кампаниите в дигиталната среда и в социалните медии. В този смисъл не може да се говори за предпочитани комуникационни услуги, а по-скоро за промяна на цялостната визия за развитието на комуникационния пазар, насочен към дигитализиране.

Кои са предизвикателствата пред рекламната индустрия в страната?



Според последния Prosumer Report, изготвен от нашите колеги от Havas Group, потребителите са по-скоро негативно настроени към стереотипните реклами. Докладът The Future Is FeMale доказва, че все повече жени и мъже се противопоставят на стереотипното разпределение на ролите в семейството, показвани в творческите решения на кампаниите. И това се забелязва не само по отношение на темата мъже - жени, но и по отношение на стандартните послания, които клиентите избират.

Предизвикателството, с което всички ние се сблъскваме, е да убедим пазара в България, че подходите към клиентите както по отношение на съдържанието, така и по отношение на каналите за комуникация трябва да се променят, защото потребителите вече живеят и консумират по различен начин.

Тук се крие и отговорът на втория въпрос – комуникационният пазар ще се развива в посока да предлага решения, осигуряващи истинско изживяване на потребителите с продуктите и услугите на нашите клиенти.

Кой е вашият приоритет в развитието на групата, която управлявате?

Ние в Havas продължаваме да вярваме, че не е най-важното да бъдем най-големите, а да бъдем най-добрите. В този смисъл приоритетите ни са свързани с това да осигурим на клиентите си най-добри резултати по най-ефективния начин. Такъв резултат винаги е свързан с усилена работа от страна на екипа, който е двигателят на нашия успех. Затова залагаме най-много на това да привличаме и мотивираме таланти и да им осигурим една спокойна и продуктивна среда за работа. Вие ни познавате – ние сме много и сме различни, но силата ни е в това, че работим всички заедно и постигаме невероятни неща. Очакваме финансовите резултати да продължат да се подобряват като комбинация от спечелени нови клиенти, ефективно управление и разширяване на портфолиото ни от предлагани комуникационни услуги.


Данните са събрани от подадена от самите компании информация, както и от публични източници на информация, като част от отчетите са взети от Търговския регистър. В следващите броеве ще продължим с топ 20 на рекламните медийни и дигитални агенции, компаниите за външна реклама и BTL (рекламни услуги извън медиите, като например събития - бел. ред.) и PR агенциите. Основен критерий за изготвянето на класацията е общият размер на приходите за 2016 г. на рекламните компании.

Интервюто взе Сирма Пенкова
Николай Неделчев: Трябва по-добре да разбираме бизнеса на клиентите ни
Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"
Екатерина Тупарева: Пазарът трябва да се развива в посока прозрачност и измеримост
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал
София Пенева: Липсата на подготвени кадри е дългосрочен проблем
Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"
Мария Грашнова: Комбинацията реклама в телевизия и онлайн видео започва активно да се налага
Изпълнителеният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал"
Ангелос Парасхакис: Доброто творческо изпълнение е най-мощният двигател на бизнеса
Изпълнителният директор на DDB Sofia пред "Капитал"
Ненад Лозович: Ниските цени остават един от основните фактори за печелене на нов бизнес
Управляващият директор на New Moment New Ideas пред "Капитал"
Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно
Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"
Гергана Иванова: Трябва да се научим да мислим и търсим идеята и въздействието й
Управляващият партньор в The Smarts пред "Капитал"

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

"Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война" "Репортери без граници": България е попаднала в ситуация на "медийна гражданска война"

Международната организация помоли президента Румен Радев да помогне за преодоляване на кризата със свободата на медиите

18 окт 2019, 2062 прочитания

Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа Максимилиан Калед: Даваме на клиента бърз външен поглед за 48 часа

Съоснователят на рекламната агенция Pop Up Agency пред "Капитал"

18 окт 2019, 1433 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Ненад Лозович: Ниските цени остават един от основните фактори за печелене на нов бизнес

Управляващият директор на New Moment New Ideas пред "Капитал"

Още от Капитал
Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Истерията за Стратегия за детето: С нами и Бог, и руската пропаганда

Интересите на ултраконсервативни "християнски" организации, руски хибридчици, "патриоти" и политически опортюнисти са прикрити зад огромния шум в социалните мрежи

Да сготвиш Боби Михайлов

Как расистките изстъпления на агитките, които властта използва за собствена употреба, свалиха президента на БФС и отекнаха по света

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

20 въпроса: Даниела Костова

Тя претворява различни житейски ситуации в работата си като художник, а най-амбициозният й проект беше реализиран това лято във Виена

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10