С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 ное 2017, 13:47, 5044 прочитания

Ненад Лозович: Ниските цени остават един от основните фактори за печелене на нов бизнес

Управляващият директор на New Moment New Ideas пред "Капитал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

9 млн. лв. сбор на приходите за 2016 г.

Част от темата

Най-големите рекламни групи

София Пенева: Липсата на подготвени кадри е дългосрочен проблем

Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"

Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно

Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"

Мария Грашнова: Комбинацията реклама в телевизия и онлайн видео започва активно да се налага

Изпълнителеният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал"

Николай Неделчев: Трябва по-добре да разбираме бизнеса на клиентите ни

Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"

Големите девет в рекламата

Кои са комуникационните групи, които управляват над 210 млн. лв., или повече от половината рекламен бизнес в страната

На какво се дължи ръстът в приходите ви през 2016 г. на годишна база?

През годината успяхме да съчетаем работата върху големите ни клиенти и привличането на нов бизнес. Преразпределихме ангажираността на екипа и така освободихме ресурс за нови клиенти, което доведе и до увеличението на приходите. Въпреки това, обаче запазихме високото ниво на работа и мотивирахме допълнително екипа с по-различни и интересни проекти.


Как оценявате развитието на рекламния пазар в България през 2017 г.?

Пазарът все повече се променя и агенциите трябва да се променят с него. Най-търсени остават традиционните решения, което в контекста на все по-дигитализираното ни ежедневие е странно. Смятам, че скоро това ще се промени и ефективните cross-channel решения ще получат повече внимание.

Кои са предизвикателствата пред рекламната индустрия в страната?



Предизвикателствата са най-вече на ниво експертен потенциал както от страна на агенциите, така и при клиентите. Втори голям проблем остава ценообразуването. Тъй като клиентите все повече настояват за намаляване на разходите, ниските цени остават един от основните фактори за печелене на нов бизнес. Ние като бранш трябва да си дадем сметка, че евтиното днес може да се окаже недостижимо скъпо утре, след като нанесе непоправими последици на целия рекламен пазар. Сериозен проблем на пазара е и липсата на потребителски изследвания, в момента българският пазар е един от малкото в Европа без такива приети и представителни данни. Това обезсмисля отделните инструменти, които агенциите ползват, тъй като няма как информацията от тях да бъде валидирана.

Кой е вашият приоритет в развитието на групата, която управлявате?

Фокусът на "Ню момент" за този сезон са новите клиенти и все по-високото ниво на проектите ни. След един доста голям период на работа някои от най-големите компании у нас имаме нужда от нови и вдъхновяващи кампании.


Данните са събрани от подадена от самите компании информация, както и от публични източници на информация, като част от отчетите са взети от Търговския регистър. В следващите броеве ще продължим с топ 20 на рекламните медийни и дигитални агенции, компаниите за външна реклама и BTL (рекламни услуги извън медиите, като например събития - бел. ред.) и PR агенциите. Основен критерий за изготвянето на класацията е общият размер на приходите за 2016 г. на рекламните компании.

Интервюто взе Сирма Пенкова
Николай Неделчев: Трябва по-добре да разбираме бизнеса на клиентите ни
Изпълнителният директор на Publicis One за България пред "Капитал"
Екатерина Тупарева: Пазарът трябва да се развива в посока прозрачност и измеримост
Изпълнителният директор на Ogilvy Group Bulgaria пред "Капитал
София Пенева: Липсата на подготвени кадри е дългосрочен проблем
Изпълнителният директор на BBDO Group пред "Капитал"
Мария Грашнова: Комбинацията реклама в телевизия и онлайн видео започва активно да се налага
Изпълнителеният директор на Dentsu Aegis Network за България и Балканите пред "Капитал"
Ангелос Парасхакис: Доброто творческо изпълнение е най-мощният двигател на бизнеса
Изпълнителният директор на DDB Sofia пред "Капитал"
Иванка Кючукова: Хората са негативно настроени към стереотипните реклами и стандартните послания
Изпълнителният директор в Havas Group – България пред "Капитал"
Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно
Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"
Гергана Иванова: Трябва да се научим да мислим и търсим идеята и въздействието й
Управляващият партньор в The Smarts пред "Капитал"

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum Българска рекламна агенция спечели злато на фестивала Golden Drum

Единствената награда за българска кампания тази година е на Saatchi&Saatchi

23 окт 2019, 768 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (22 октомври)

Келнер взима bTV; Близо два пъти намалява печалбата на "БТВ медиа груп" през третото тримесечие; Светослав Костов все пак е отстранен от БНР и др.

22 окт 2019, 1102 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Александър Дурчев: Технологиите ни дават много възможности, които не използваме напълно

Изпълнителният директор на All Channels Communication Group пред "Капитал"

Още от Капитал
Балканска телекомуникационна компания

Новият собственик на дружеството ще бъде оценената на 2.6 млрд. евро регионална телеком и медийна група United Group

Новите инженери на "Бош"

Германската група направи инженеринг център в София, който разработва технологии за автомобилната индустрия

Германия си иска парите

Започва сагата с приемането на бюджета на ЕС за периода 2021 - 2027

Сирийската авантюра на Ердоган подкопава НАТО

Може ли Северноатлантическият алианс бъде въвлечен във война заради Турция

Kалендар и домашно кино

По-интересните събития от уикенда и седмицата

Спорният Петер Хандке

Нобеловата награда за литература за 2019 г. предизвика възмущение и полемика относно ролята на писателя

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10