"Нова броудкастинг груп" с двуцифрен ръст на приходите и през третото тримесечие

Собственикът MTG приключи с процеса по продажба на бизнеса си в Прибалтика

Дидие Щосел, изпълнителен директор на "Нова броудкстинг груп"
Дидие Щосел, изпълнителен директор на "Нова броудкстинг груп"
Дидие Щосел, изпълнителен директор на "Нова броудкстинг груп"    ©  Цветелина Белутова
Дидие Щосел, изпълнителен директор на "Нова броудкстинг груп"    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Целта на шведската компания е чрез преструктурирането да започне да излиза от пазара на традиционна телевизия и да се позиционира като дигитална видеоплатформа.

"Нова броудкастинг груп" отбелязва двуцифрен ръст в приходите и увеличение на печалбата, става ясно от официалния отчет за третото тримесечие на 2017 г. на собственика на българската група - шведската компания Modern Times Group (MTG). В него е отбелязано също, че делът на аудиторията в България на годишна база остава стабилен, както и пазарът на телевизионна реклама.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове