Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Агенциите от Publicis One няма да участват в рекламни фестивали за една година

Решението е взето на глобално ниво и поставя въпроса за ефективността на рекламните събития и награди

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Остават едва няколко дни до едно от най-големите рекламни събития в страната, което агенциите на пазара чакат с притаен дъх. На 22 ноември конкурсът "Effie – България", традиционно организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), ще отличи рекламните кампании и маркетингови практики, които през изминалата година са доказали максимална ефективност по измерими критерии.

Тази година обаче сред разнообразието от подадени заявки за конкурса липсват тези на агенциите, част от комуникационната група Publicis One. Сред рекламните компании в нея са миналогодишните победители в "Effie – България" и "Агенция на годината" според творческия фестивал в ФАРА Saatchi & Saatchi, както и Publicis Sofia, Leo Burnet, Happy End, BrandWorks и др.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар