Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за 2017 г.
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за 2017 г.

На второ и трето място в "Effie България" бяха отличени съответно агенциите Graffiti BBDO и Proximity BBDO, част от групата BBDO Group.

Noble Graphics е най-ефективната рекламна агенция за 2017 г.

Компанията спечели общо четири награди в конкурса "Effie България"

10917 прочитания

На второ и трето място в "Effie България" бяха отличени съответно агенциите Graffiti BBDO и Proximity BBDO, част от групата BBDO Group.

© Effie


Noble Graphics беше отличена за най-ефективната рекламна агенция за 2017 г. в десетото юбилейно издание на конкурса "Effie България", който традиционно се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Агенцията спечели общо четири награди, от които една златна и три сребърни. Наградите "Effie България" са едно от най-важните събития за пазара и целят да отличат рекламните кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии. Макар подадените заявки в конкурса тази година да бяха с 20% повече в сравнение с миналата, златните отличия бяха едва две.

Българската Noble Graphics спечели златна награда в една от най-оспорваните категории "Стоки" за кампанията "Бомбичката се завръща", изготвена за Carsberg Bulgaria. Сребърните награди пък бяха връчени за кампаниите "Бутилка ЗаВръщане" на The Coca-Cola Company, "Там, където" отново на Carsberg Bulgaria, както и за кампанията "Герои на деня" на "Дневник", част от издателя "Икономедиа".

На второ и трето място в "Effie България" бяха отличени съответно агенциите Graffiti BBDO и Proximity BBDO, част от групата BBDO Group.

В конкурса освен рекламни агенции могат да кандидатстват и рекламодатели, които също са класирани. Тази година на първо място е Carlsberg Bulgaria, следвани от Пощенска банка и "Загорка". Сред търговските марки на първо място се класира Пощенска банка, на второ "Шуменско", а Dnevnik.bg, Coca-Cola, "Пиринско" и Mediapool.bg си поделиха третото място.

Всяка награда носи и точки на агенциите и рекламодателите, които се прибавят към глобалната класация The Effie Effectiveness Index, която обобщава резултатите на финалистите и победителите от конкурсите по света и представя най-ефективните от тях.

Вижте пълния списък с победителите:

Категория "Стоки"

Златна награда Effie

Кампания: "Бомбичката се завръща"

Клиент: Carlsberg Bulgaria

Агенция: Noble Graphics

Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД

Студио за видеопродукция и анимация: ROBO

Сребърна награда Effie

Кампания: "Бутилка ЗаВръщане"

Клиент: The Coca Cola Company

Агенция: Noble Graphics

Медиа агенция: ZAC

Сребърна награда Effie

Кампания: "Там, където"

Клиент: Carlsberg Bulgaria

Агенция: Noble Graphics

Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД

Бронзова награда Effie

Кампания "Крадецът на ябълки краде най-доброто от момента"

Клиент: "Загорка"

Агенция: All Channels Communication

Медиа агенция: МедиаС Ком

Продуцентска компания: Filmmaker

Бронзова награда Effie

Кампания: "Малко по-различна кампания на Старобърно"

Клиент: "Загорка"

Агенция: All Channels Communication

Медиа агенция: МедиаС Ком

Продуцентска компания: Filmmaker

Бронзова награда Effie

Кампания: World Class Bulgaria 2017

Клиент: Avendi

Агенция: A Team

Медиа агенция: Knoway

Медиа агенция: Аргент-2002

Категория "Услуги"

Златна награда Effie

Кампания: "Втора работа"

Клиент: "Пощенска банка"

Агенция: ББДО груп/Графити ББДО

Дигитална агенция: FCB Sofia

Медийна комуникация: Direct Media Kres

ПР и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София

Бронзова награда Effie

Кампания: "Голямото теглене"

Клиент: Пощенска банка

Агенция: ББДО груп/Графити ББДО

Дигитална агенция: FCB Sofia

Медийна комуникация: Direct Media Kres

PR и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София

Категория "Промоции

Бронзова награда Effie

Кампания: MyTelenor App

Клиент: Теленор България

Агенция: DDB Sofia

Медиа агенция: PHD Bulgaria

Категория "Корпоративни комуникации"

Сребърна награда Effie

Кампания: "Герои на деня"

Клиент: "Икономедиа"

Агенция: Noble Graphics

Студио за видео продукция и анимация: ROBO

Аудио студио: Brambar Studio

Бронзова награда Effie

Кампания: "Мога там, искам тук"

Клиент: Telus International Europe

Агенция: ББДО груп/Проксимити София

Медиа агенция: ББДО груп/Медия дайрекшън ОМД

Категория "Социална, медийна, политическа"

Сребърна награда Effie

Кампания: "Ти си това, което четеш"

Клиент: Медияпул

Агенция: Saatchi & Saatchi Sofia

Дизайн и анимационно студио: Four Plus Studio

Звукозаписно студио: Brambar Studio

Бронзова награда Effie

Кампания: "Наградите, за които да започне да се говори"

Клиент: Българска асоциация на комуникационните агенции

Агенция: ББДО груп/Графити ББДО

PR и дигитална агенция: ББДО груп/Проксимити София

Дигитална агенция: МетодияУеб

Noble Graphics беше отличена за най-ефективната рекламна агенция за 2017 г. в десетото юбилейно издание на конкурса "Effie България", който традиционно се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Агенцията спечели общо четири награди, от които една златна и три сребърни. Наградите "Effie България" са едно от най-важните събития за пазара и целят да отличат рекламните кампании и маркетингови практики, които са доказали максимална ефективност по измерими критерии. Макар подадените заявки в конкурса тази година да бяха с 20% повече в сравнение с миналата, златните отличия бяха едва две.

Българската Noble Graphics спечели златна награда в една от най-оспорваните категории "Стоки" за кампанията "Бомбичката се завръща", изготвена за Carsberg Bulgaria. Сребърните награди пък бяха връчени за кампаниите "Бутилка ЗаВръщане" на The Coca-Cola Company, "Там, където" отново на Carsberg Bulgaria, както и за кампанията "Герои на деня" на "Дневник", част от издателя "Икономедиа".


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK