Новият брой: Пътят към Европа
Close

Медиа агенциите между телевизията и интернет

Над 266.6 млн. лв. са общите приходи на най-големите медиа агенции в България

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Играчите на пазара прогнозират увеличение на цените в телевизията и двоен ръст в дигитална реклама през 2018 г.

Измина още една година, в която телевизията силно доминира медийния пазар, като държи над 70% от инвестициите на рекламодателите. Макар през 2017 г. да стана факт дългоочакваното покачване на брутната цена за рейтинг точка ("валутата", по която се купува телевизионна реклама) в двете основни телевизионни групи "Нова броудкастинг груп" (собственикът на Nova) и "БТВ медиа груп" (собственикът на bTV), основният проблем за играчите на пазара с неясните измерители на зрителския интерес остана.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    maddrum avatar :-|
    maddrum

    В тая връзка, знаете ли к'ъв хубав ад блокър си качих на телефона ?

    Нередност?
Нов коментар