DDB Sofia с най-много отличия за дигитални рекламни решения
Агенцията спечели общо седем награди на конкурса в IAB MIXX Awards 2017


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламната агенция DDB Sofia спечели най-много отличия за дигиталните си рекламни решения през годината в третото издание на конкурса IAB MIXX Awards, който се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau). Надпреварата оценява постиженията в интерактивния и дигитален маркетинг както за агенции, така и за рекламодатели.
Тази годината за конкурса бяха подадени рекорден брой от 140 заявки, а участниците се състезаваха в общо 13 категории, което е близо два пъти повече в сравнение с миналите издания на IAB MIXX Awards. Според организаторите увеличеният брой категории е логично следствие от много по-широкия спектър от възможности за измерване на ефективност и резултатите на една кампания.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.