DDB Sofia с най-много отличия за дигитални рекламни решения
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

DDB Sofia с най-много отличия за дигитални рекламни решения

DDB Sofia бяха отличени за кампании на "Теленор България", "Теленор Унгария", EVN и ABSOLUT

DDB Sofia с най-много отличия за дигитални рекламни решения

Агенцията спечели общо седем награди на конкурса в IAB MIXX Awards 2017

7987 прочитания

DDB Sofia бяха отличени за кампании на "Теленор България", "Теленор Унгария", EVN и ABSOLUT

© Велко Ангелов


Рекламната агенция DDB Sofia спечели най-много отличия за дигиталните си рекламни решения през годината в третото издание на конкурса IAB MIXX Awards, който се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau). Надпреварата оценява постиженията в интерактивния и дигитален маркетинг както за агенции, така и за рекламодатели.

Тази годината за конкурса бяха подадени рекорден брой от 140 заявки, а участниците се състезаваха в общо 13 категории, което е близо два пъти повече в сравнение с миналите издания на IAB MIXX Awards. Според организаторите увеличеният брой категории е логично следствие от много по-широкия спектър от възможности за измерване на ефективност и резултатите на една кампания.

DDB Sofia доминира в класирането на дигитални рекламни решения с общо 7 награди за кампании на "Теленор България", "Теленор Унгария", EVN и ABSOLUT. На второ място с най-много отличия, общо 4, се нареди агенцията All Channels Communication с кампанията Decathlon Box Office. Сред победителите в третото издание на IAB MIXX Awards бяха още агенцията Noble Graphics за кампанията "Герои на деня" на "Дневник", част от издателската компания "Икономедиа", и Amnet Bulgaria с TESY LAUNCH за TESY.

От журито бяха единодушни, че нивото на кампаниите в конкурса за дигитални рекламни решения с всяка година става все по-високо, изпълнението и представянето на заявките се подобрява, а онлайн комуникацията вече е задължителна за всеки бранд, който иска да е близо до целевата си аудитория и да я ангажира с послание.

В състава на журито на конкурса тази година бяха Зоран Арсовски, директор "Глобален дигитален маркетинг" в Progress, управляващият партньор в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora Георги Малчев, Жюстин Томс, мениджър "Бизнес развитие" в ABC Design & Communication Group, Марин Костов - Мъро, изпълнителен творчески директор All Channels Communication, Ивайло Ботушанов, творчески директор в Digitas Sofia, главният оперативен директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria Радослав Неделчев, Зоя Василева, мениджър интернет продажби в bTV, Ангел Искрев, Head of Digital в DDB, Йордан Недев, член на управителния съвет на "Сирма груп холдинг", изпълнителният директор на Digital marketing agency Netpeak Bulgaria Геннадий Воробьов, Петя Пандулева, експерт социални медии, и Мартин Попов, изпълнителен директор на Interactive Share. Всеки от тях отговаря за една от 13-те категории и определя условията за кандидатстване и оценка в нея.

Вижте целия списък с победителите в конкурса:

Категория LEAD GENERATION

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline

Рекламодател: "Telenor България"

Агенция: DDB Sofia

Категория ENGAGEMENT

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline

Рекламодател: "Telenor България"

Агенция: DDB Sofia

Категория CAMPAIGN EFFECTIVENESS

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline

Рекламодател: "Telenor България"

Агенция: DDB Sofia

Категория

BRAND AWARENESS

Кампания: Decathlon BOX OFFICE

Рекламодател: Decathlon Bulgaria

Агенция: All Channels Communication

Категория

EFFECTIVE USE OF DATA

Кампания: TESY LAUNCH

Рекламодател: TESY

Агенция: AMNET BULGARIA

Категория BRANDED CONTENT

Кампания: #дасечувамеповече

Рекламодател: Absolut

Агенция: DDB Sofia

Категория VIDEO

Кампания: Decathlon BOX OFFICE

Рекламодател: Decathlon Bulgaria

Агенция: All Channels Communication

Категория MOBILE AND APS

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline

Рекламодател: "Telenor България"

Агенция: DDB Sofia

Категория SEARCH ENGINE MARKETING

Кампания: Contextual Prerolls

Рекламодател: "Telenor Унгария"

Агенция: DDB Sofia

Категория LANDING PAGES

Кампания: Decathlon BOX OFFICE

Рекламодател: Decathlon Bulgaria

Агенция: All Channels Communication

Категория SOCIAL

Кампания: VIBER стикери "Герои на деня"

Рекламодател: "Дневник"

Агенция: Noble Graphics

Категория DISPLAY AND RICH MEDIA ADS

Кампания: One Banner Casting

Рекламодател: EVN

Агенция: DDB Sofia

Категория BRAVE

Кампания: Decathlon BOX OFFICE

Рекламодател: Decathlon Bulgaria

Агенция: All Channels Communication

Фотограф: Велко Ангелов

Рекламната агенция DDB Sofia спечели най-много отличия за дигиталните си рекламни решения през годината в третото издание на конкурса IAB MIXX Awards, който се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau). Надпреварата оценява постиженията в интерактивния и дигитален маркетинг както за агенции, така и за рекламодатели.

Тази годината за конкурса бяха подадени рекорден брой от 140 заявки, а участниците се състезаваха в общо 13 категории, което е близо два пъти повече в сравнение с миналите издания на IAB MIXX Awards. Според организаторите увеличеният брой категории е логично следствие от много по-широкия спектър от възможности за измерване на ефективност и резултатите на една кампания.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK