Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
24 ное 2017, 13:02, 7305 прочитания

DDB Sofia с най-много отличия за дигитални рекламни решения

Агенцията спечели общо седем награди на конкурса в IAB MIXX Awards 2017

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Рекламната агенция DDB Sofia спечели най-много отличия за дигиталните си рекламни решения през годината в третото издание на конкурса IAB MIXX Awards, който се организира от българския клон на IAB (Interactive Advertising Bureau). Надпреварата оценява постиженията в интерактивния и дигитален маркетинг както за агенции, така и за рекламодатели.

Тази годината за конкурса бяха подадени рекорден брой от 140 заявки, а участниците се състезаваха в общо 13 категории, което е близо два пъти повече в сравнение с миналите издания на IAB MIXX Awards. Според организаторите увеличеният брой категории е логично следствие от много по-широкия спектър от възможности за измерване на ефективност и резултатите на една кампания.


DDB Sofia доминира в класирането на дигитални рекламни решения с общо 7 награди за кампании на "Теленор България", "Теленор Унгария", EVN и ABSOLUT. На второ място с най-много отличия, общо 4, се нареди агенцията All Channels Communication с кампанията Decathlon Box Office. Сред победителите в третото издание на IAB MIXX Awards бяха още агенцията Noble Graphics за кампанията "Герои на деня" на "Дневник", част от издателската компания "Икономедиа", и Amnet Bulgaria с TESY LAUNCH за TESY.

От журито бяха единодушни, че нивото на кампаниите в конкурса за дигитални рекламни решения с всяка година става все по-високо, изпълнението и представянето на заявките се подобрява, а онлайн комуникацията вече е задължителна за всеки бранд, който иска да е близо до целевата си аудитория и да я ангажира с послание.

В състава на журито на конкурса тази година бяха Зоран Арсовски, директор "Глобален дигитален маркетинг" в Progress, управляващият партньор в агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora Георги Малчев, Жюстин Томс, мениджър "Бизнес развитие" в ABC Design & Communication Group, Марин Костов - Мъро, изпълнителен творчески директор All Channels Communication, Ивайло Ботушанов, творчески директор в Digitas Sofia, главният оперативен директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria Радослав Неделчев, Зоя Василева, мениджър интернет продажби в bTV, Ангел Искрев, Head of Digital в DDB, Йордан Недев, член на управителния съвет на "Сирма груп холдинг", изпълнителният директор на Digital marketing agency Netpeak Bulgaria Геннадий Воробьов, Петя Пандулева, експерт социални медии, и Мартин Попов, изпълнителен директор на Interactive Share. Всеки от тях отговаря за една от 13-те категории и определя условията за кандидатстване и оценка в нея.



Вижте целия списък с победителите в конкурса:
Категория LEAD GENERATION

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline
Рекламодател: "Telenor България"
Агенция: DDB Sofia

Категория ENGAGEMENT

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline
Рекламодател: "Telenor България"
Агенция: DDB Sofia

Категория CAMPAIGN EFFECTIVENESS

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline
Рекламодател: "Telenor България"
Агенция: DDB Sofia

Категория BRAND AWARENESS

Кампания: Decathlon BOX OFFICE
Рекламодател: Decathlon Bulgaria
Агенция: All Channels Communication

Категория EFFECTIVE USE OF DATA

Кампания: TESY LAUNCH
Рекламодател: TESY
Агенция: AMNET BULGARIA

Категория BRANDED CONTENT

Кампания: #дасечувамеповече
Рекламодател: Absolut
Агенция: DDB Sofia

Категория VIDEO

Кампания: Decathlon BOX OFFICE
Рекламодател: Decathlon Bulgaria
Агенция: All Channels Communication

Категория MOBILE AND APS

Кампания: MyKi Santa Claus Hotline
Рекламодател: "Telenor България"
Агенция: DDB Sofia

Категория SEARCH ENGINE MARKETING

Кампания: Contextual Prerolls
Рекламодател: "Telenor Унгария"
Агенция: DDB Sofia

Категория LANDING PAGES

Кампания: Decathlon BOX OFFICE
Рекламодател: Decathlon Bulgaria
Агенция: All Channels Communication

Категория SOCIAL

Кампания: VIBER стикери "Герои на деня"
Рекламодател: "Дневник"
Агенция: Noble Graphics

Категория DISPLAY AND RICH MEDIA ADS

Кампания: One Banner Casting
Рекламодател: EVN
Агенция: DDB Sofia

Категория BRAVE

Кампания: Decathlon BOX OFFICE
Рекламодател: Decathlon Bulgaria
Агенция: All Channels Communication

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес 1 Isobar със съвети за дигитализиране на малкия и средния бизнес

Агенцията започва поредица от безплатни консултации за адаптиране на компаниите към онлайн средата

7 апр 2020, 1620 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (7 април)

Coca-cola спря рекламната си комуникация; Брандовете и вирусът; Фестивалът Cannes Lions е отменен и др.

7 апр 2020, 1467 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Медиа агенциите между телевизията и интернет

Над 266.6 млн. лв. са общите приходи на най-големите медиа агенции в България

Още от Капитал
В енергетиката всичко върви надолу

Блокирането на икономиката заради COVID-19 доведе до най-драстичния спад в цените на електроенергията и природния газ

Бизнес на градус

Моментният недостиг на спирт вече изглежда преодолян, като по складовете има над 4 млн. литра. Цената на литър спирт обаче е 3 пъти по-висока отпреди пандемията

Пат в туризма

Хиляди туроператори трябва да върнат на клиенти си суми за провалени почивки, които обаче са предплатени към партньори

Икономика след пандемията

Ясно е, че светът влиза в рецесия, но сега бизнесът трябва се готви за новата нормалност след нея

Новият живот на електронната книга

Извънредното положение срина традиционния модел на разпространение и книгоиздаването търси нови решения

И това ще мине

Как да се съхраним психически по време на пандемия и изолация

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10