С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
29 ное 2017, 16:46, 9397 прочитания

Вече е възможен директен абонамент за HBO GO

Срещу 9.90 лв на месец всеки ще може да гледа услугата

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Въпросът "Мога ли да се абонирам само за HBO GO" днес най-накрая получи своя отговор, близо четири години след като стрийминг платформата стана достъпна и на българския пазар. От 29 ноември онлайн услугата на HBO - HBO GO, дава възможност за абонамент от крайни клиенти на няколко пазара - в България, Словения, Хърватияа, Сърбия, Черна гора, Македония и Босна и Херцеговина. Така не е нужен абонамент за кабелни услуги, за да се получи достъп до платформата.

Едномесечният абонамент за HBO GO е на стойност 9.90 лв. За сравнение - таксата в Румъния е 4.99 евро, в Унгария, Чехия и Словакия 6.99 евро, а в САЩ е 15 долара на месец. Месечната такса за един от преките конкуренти на HBO GO - Netflix, e от 8 до 14 евро на месец.


Новият модел на предлагане чрез плащане на месечна такса само за HBO GO стартира на 13 ноември в Унгария, Румъния, Чехия и Словакия, в които услугата е достъпна освен през оператор вече и за крайни клиенти. На американския пазар това е така от 2015 г.

Освен крайната цена на абонамента все пак за потребителите е важно и богатството на пакета с филми и сериали. HBO GO има видеосъдържание от оригинални сериали, игрални и документални филми. Наред със заглавия, продуцирани от "HBO Европа", зрителите могат да открият много блокбъстъри, класически филми. Обновена е и секцията с детски филми. Всички те са преведени на български, което засега се приема по-добре от потребителите. Повечето от заглавията в пакета на Netflix неотдавна също получиха превод на български, но явно е извършен с Google Translate и много абонати вече обявиха недоволството си.

Филмите и сериалите в HBO GO могат да се гледат на компютър, смартфон, таблет, Samsung Smart TV и през Chromecast, а вече и на Apple TV и Playstation 3 и 4. Всеки абонат на услугата може да добави до пет устройства към акаунта си с възможност за едновременно гледане на две устройства. Потребителите могат да се регистрират директно на www.hbogo.bg и да ползват съдържанието безплатно 1 месец.



Абонирането става чрез кредитна или дебитна картa при онлайн регистрацията. Това позволява на потребителя да има пълен контрол върху абонамента си и сам да решава кога да го прекрати.

Регионалният мениджър за България на HBO Димитър Нойков обясни, че онлайн стрийминг услугата към момента е била налична само като част от пакетите за интернет и телевизия на кабелните и телекомуникационни оператори и като част от тези пакети се радва на голям интерес във всички страни, в които присъства. "Дългосрочна цел на компанията е да направим още по-лесен достъпът на любителите на качествени сериали и филми до премиум съдържанието на HBO", допълни Нойков.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

05 ноември 2019
София Ивент Център

Конференция The Future of Retail


Ранна регистрация до 21 октомври.

Как ще изглежда ритейл секторът през следващите 5 години и какви са възможностите за нови пазари пред местните търговци?
Водещи лектори от България и чужбина ще представят своите отговори по време на ежегодния форум на Капитал, посветен на ритейл бизнеса.

Още акценти в програмата:


  • Нови технологии и дигитализация
  • Тенденции в ритейл маркетинга
  • Клиентско поведение и преживяване
  • Устойчива и екологична търговия
  • Синергия между физическите и онлайн магазини
  • Иновации в търговските пространства

Конференция The Future of Retail Запазете билет

Прочетете и това

Новият играч в медийната реклама Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

13 сеп 2019, 2360 прочитания

ПИК-ът на отровената среда 9 ПИК-ът на отровената среда

Очернянето на годеницата на кандидат-кмет на София от кафявия сайт "ПИК" за първи път породи консенсус сред политици, журналисти и PR-и за това какво НЕ е журналистиката

13 сеп 2019, 7826 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Новият играч на рекламния пазар

Бившият търговски директор на bTV Весела Димова създаде нова агенция

"Шпионският" скандал: 17 мига от есента

Разследването срещу лидера на Движение "Русофили" Николай Малинов изглежда повече като за предизборна вътрешнополитическа употреба, отколкото като реален шпионски скандал с Москва

Как започва вносът на боклуци в България

Отпадъци за горене започват да се внасят в периода 2014 - 2016 г., като зад начинанието е бившият директор на "Лукойл България" Валентин Златев.

Понижена или повишена е България в новата Еврокомисия

Мария Габриел ще отговаря за обширен ресор с огромен бюджет, но с малка политическа тежест

Училище в облака

Стратегията на 90-о СОУ привлича все повече ученици от съседни райони и училища с иновативните си методи

20 въпроса: Ралица Петрова

Режисьорката на "Безбог" завършва сценария към следващия си филм

Ново място: Книжарница на издателство "Рибка"

Книжарницата има за цел да предложи пълноценна селекция от детска литература на български език