Новият играч на рекламния пазар
Бившият търговски директор на bTV Весела Димова създаде нова агенция


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На рекламния и медийния пазар в България се появи нов играч. Създадената преди няколко месеца агенция The Sales House ще фокусира работата си върху продажба на рекламното време на тематични телевизионни канали. Какво е различното на тази нова компания? Ако медиа шоповете и медийните агенции купуват рекламно време от името на своите клиенти – рекламодатели, то The Sales House ще го продава на същите тези агенции от името на клиентите си – телевизионните канали.

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове