Новият играч на рекламния пазар

Бившият търговски директор на bTV Весела Димова създаде нова агенция

The Sales House се появява на пазара, защото има празна ниша, според изпълнителния директор на агенцията Весела Димова
The Sales House се появява на пазара, защото има празна ниша, според изпълнителния директор на агенцията Весела Димова
The Sales House се появява на пазара, защото има празна ниша, според изпълнителния директор на агенцията Весела Димова    ©  Цветелина Белутова
The Sales House се появява на пазара, защото има празна ниша, според изпълнителния директор на агенцията Весела Димова    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

The Sales House ще продава рекламно време на тематични канали като Discovery.

На рекламния и медийния пазар в България се появи нов играч. Създадената преди няколко месеца агенция The Sales House ще фокусира работата си върху продажба на рекламното време на тематични телевизионни канали. Какво е различното на тази нова компания? Ако медиа шоповете и медийните агенции купуват рекламно време от името на своите клиенти – рекламодатели, то The Sales House ще го продава на същите тези агенции от името на клиентите си – телевизионните канали.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове