"Нестле България" избра New Media за своя медийна агенция
В конкурса са участвали още Publicis One и Mindshare
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Един от най-големите рекламодатели в страната - "Нестле България", подписа тригодишен договор за медийно обслужване с агенция New Media, част от JWT Sofia. Двете компании работят заедно от вече 10 години, а от агенцията коментираха, че фокус при съвместното им партньорство ще продължи да бъде ефективното медийно купуване за постигане на необходимите показатели на най-добра цена за всички брандове на дружеството.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.