Новият брой:
Правителство с ГЕРБ?

"Нестле България" избра New Media за своя медийна агенция

В конкурса са участвали още Publicis One и Mindshare

   ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Един от най-големите рекламодатели в страната - "Нестле България", подписа тригодишен договор за медийно обслужване с агенция New Media, част от JWT Sofia. Двете компании работят заедно от вече 10 години, а от агенцията коментираха, че фокус при съвместното им партньорство ще продължи да бъде ефективното медийно купуване за постигане на необходимите показатели на най-добра цена за всички брандове на дружеството.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар