Пътят на промяна на PR агенциите

Кои са най-големите PR агенции в страната с общи приходи над 22 млн. лв.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Специалистите на пазара прогнозират през 2018 г. засилени онлайн комуникации, кризисен PR и повече работа с лидери на мнение.

Измина още една година, в която PR индустрията в България продължава да се трансформира в условия на все по-размиващи се граници между различните комуникационни услуги. За да се задържат на пазара, агенциите разширяват портфолиото си от услуги, което вече освен традиционното PR обслужване включва стратегическо планиране, дигитални кампании и вътрешни комуникации. Тази година компаниите от сектора заложиха на засилена работа с лидери на мнение, а т.нар. работодателски брандинг (от англ. employer branding) е вече сред задължителните предлагани услуги.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар