Голямото завръщане на сериалите

Какво очакват собствениците на четири от големите продуцентски компании за телевизионната 2018 г.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Имаше период в относително близкото минало, когато българските зрители чакаха конкретен ден от седмицата, за да гледат любимия си сериал. Телевизионни поредици като "Стъклен дом", "Столичани в повече" и "Под прикритие" спечелиха лоялна публика. Впоследствие интересът леко намаля, а оттам и производството. Някои останаха, но в праймтайма повечето бяха заместени основно от риалити, турски сериали и други предавания. Но 2018 г. обещава съживяване на тези продукции.

Данните на рейтинговите агенции за зрителския интерес Nielsen Admosphere - България, и ГАРБ съвсем недвусмислено показват, че най-гледани, респективно с най-голямо влияние на телевизионния пазар са форматните предавания и българските сериали (виж таблиците)*.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове