Елате, милиони

Туристическото министерство готви една от най-мащабните рекламни кампании в чужбина, която трябва да обхване 22 държави, а общият отделен бюджет е близо 8 млн. лв.

Новата туристическа кампания на България в чужбина ще бъде една от най-мащабните, провеждани някога. Министърът на туризма Николина Ангелкова е обявила обществена поръчка за избор на рекламни агенции през декември.
Новата туристическа кампания на България в чужбина ще бъде една от най-мащабните, провеждани някога. Министърът на туризма Николина Ангелкова е обявила обществена поръчка за избор на рекламни агенции през декември.
Новата туристическа кампания на България в чужбина ще бъде една от най-мащабните, провеждани някога. Министърът на туризма Николина Ангелкова е обявила обществена поръчка за избор на рекламни агенции през декември.    ©  Надежда Чипева
Новата туристическа кампания на България в чужбина ще бъде една от най-мащабните, провеждани някога. Министърът на туризма Николина Ангелкова е обявила обществена поръчка за избор на рекламни агенции през декември.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа



"Рекламните кампании трябва да се правят разнообразни за различните общности, но не и по държави"

Любомир Аламанов, управител на SiteMedia Consultancy
"Решение би могло да бъде да поверим изпълнението на комуникацията на чужди изпълнители, които да погледнат прагматично, без наложени пристрастия"

Радослав Бимбалов, основател на рекламната агенция The Smarts

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    leo_k avatar :-|
    Лео

    Е как искате да има последователност в държавната реклама на туристическия бизнес, след като няма последователност в самия туристически бизнес и всичко е на парче? Как се очаква държавната администрация да покаже "отличаваща се идентичност"? Трябва да наложи тази идентичност на туристическия бранш или да я получи след като го разпита как иска да се представи? Това са пълни глупости. Нашата идентичност е, че при нас има почти всичко и точно това се вижда в рекламата.

    Нередност?
  • 2
    qza47547095 avatar :-|
    qza47547095
    • + 1

    Липсват Италия и Испания, което е странно. И до двете страни има голем брой редовни целогодишни полети, обхващащи всички по-големи летища там, което е силна предпоставка за туристически посещения. За сравнение до Финландия и Норвегия нема нито една директна линия и се разчита единствено на чартъри, т.е. само в пиковия сезон, когато и без това има достатъчен наплив. А нали целта е да се развива целогодишният туризъм? Не се вижда и Израел в списъка.
    Аз тия пари бих ги дал за субсидиране на редовни целогодишни линии от Пловдив, Варна и Бургас до по-важните европейски летища. Защото рекламата е хубаво нещо, но като нема как да дойдат туристите, каква файда?
    Що се отнася до съседните пазари, нека първо се направят магистрали до там, а после да се мисли за туристи. В момента имаме магистрала само до Истанбул. Включително и от Украйна и Молдова могат да идват много туристи при хубави пътища до там, защото са близо.

    Нередност?
Нов коментар