Дигиталният Капитал Daily
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Дигиталният Капитал Daily

Дигиталният Капитал Daily

Вестник Капитал Daily преминава в дигитална форма за телефон, таблет, на компютър и по e-mail

2202 прочитания

© Капитал


От януари 2018 година вестник Капитал Daily премина изцяло в дигитален формат с цел всекидневната бизнес информация да достига до читателите много по-бързо, в по-удобна форма през няколко платформи - на телефон, компютър и като електронен бюлетин.

"При всекидневните бизнес новини цикълът на използване на продукта е доста по-кратък и много са променени часовете, в които читателите са готови да приемат новини. По тази причина решихме да превърнем хартиения "Капитал Daily" в мобилно приложение и вместо той да чака своите читатели сутринта на бюрото в офиса и в него да има новини от вчерашния ден, които са престоявали в нюзрум и печатница и къде ли не цяла нощ, всъщност ние ще подаваме новините на две емисии - една рано сутрин, когато сме засекли, че много повече хора четат - на практика кривата показва, че при събуждане има един пик на четене, вторият пик на четене на дигитална информация е вечерта. Съответно по тази крива на потреблението на нашите читатели ще създадем две емисии с бизнес новини - сутрин и вечер. И вече ще курираме съдържанието така, че да е адекватно за съответния момент от деня", казва Галя Прокопиева, изпълнителен директор на Икономедиа. (Цялото интервю за дигиталната транформация на Икономедиа и продуктите на Капитал може да прочетете тук)

На телефон и таблет

Всекидневни бизнес новини в новото мобилно приложение "Капитал PRO" за платформи iOS и Android в AppStore и Google Play.

Като бюлетин

Бизнес емисиите може да получавате и в електронната си поща като се абонирате за бюлетините - може да го направите през бутона профил в мобилното приложение.

На компютър

Бизнес есмисиите ще са достъпни в K:Reader.

Дигиталният Капитал Daily e част от абонаментният план Капитал PRO, който включва:

Седмичния Капитал - вестник и онлайн на компютър Капитал Daily бизнес новини - в новото мобилно приложение за телефон и таблет + електронен бюлетин Бизнес доклади - класации за фирми и данни за индустриите - 10 книжки за година - на хартия и онлайн
КАПИ - масив с финансова информация - справки за фирми и сектори

Capital.bg - неограничен достъп до сайта

В момента има специална оферта на изгодна цена, която включва абонаментен план Капитал PRO + таблет HUAWEI T3, 10 инчов + 3500 МB мобилен интернет от Теленор.

Активация на абонамент Капитал PRO с код

Клиентите закупили своя абонамент Капитал PRO от дистрибутор или от търговския отдел на Икономедиа получават КОД с който да активират онлайн достъпа си. За да активирате абонамента си е необходимо да свалите проложението и въведете код през меню Прoфил. Може да активирате достъпа си и през сайта на capital.bg/aktivacia

За повече информация свързана с абонаментни планове и достъпи, може да се обръщате към клиентския център на "Капитал" - контакти: [email protected], 02 4615349

От януари 2018 година вестник Капитал Daily премина изцяло в дигитален формат с цел всекидневната бизнес информация да достига до читателите много по-бързо, в по-удобна форма през няколко платформи - на телефон, компютър и като електронен бюлетин.

"При всекидневните бизнес новини цикълът на използване на продукта е доста по-кратък и много са променени часовете, в които читателите са готови да приемат новини. По тази причина решихме да превърнем хартиения "Капитал Daily" в мобилно приложение и вместо той да чака своите читатели сутринта на бюрото в офиса и в него да има новини от вчерашния ден, които са престоявали в нюзрум и печатница и къде ли не цяла нощ, всъщност ние ще подаваме новините на две емисии - една рано сутрин, когато сме засекли, че много повече хора четат - на практика кривата показва, че при събуждане има един пик на четене, вторият пик на четене на дигитална информация е вечерта. Съответно по тази крива на потреблението на нашите читатели ще създадем две емисии с бизнес новини - сутрин и вечер. И вече ще курираме съдържанието така, че да е адекватно за съответния момент от деня", казва Галя Прокопиева, изпълнителен директор на Икономедиа. (Цялото интервю за дигиталната транформация на Икономедиа и продуктите на Капитал може да прочетете тук)


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK