Дигиталният Капитал Daily

Вестник Капитал Daily преминава в дигитална форма за телефон, таблет, на компютър и по e-mail

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

От януари 2018 година вестник Капитал Daily премина изцяло в дигитален формат с цел всекидневната бизнес информация да достига до читателите много по-бързо, в по-удобна форма през няколко платформи - на телефон, компютър и като електронен бюлетин.

"При всекидневните бизнес новини цикълът на използване на продукта е доста по-кратък и много са променени часовете, в които читателите са готови да приемат новини. По тази причина решихме да превърнем хартиения "Капитал Daily" в мобилно приложение и вместо той да чака своите читатели сутринта на бюрото в офиса и в него да има новини от вчерашния ден, които са престоявали в нюзрум и печатница и къде ли не цяла нощ, всъщност ние ще подаваме новините на две емисии - една рано сутрин, когато сме засекли, че много повече хора четат - на практика кривата показва, че при събуждане има един пик на четене, вторият пик на четене на дигитална информация е вечерта. Съответно по тази крива на потреблението на нашите читатели ще създадем две емисии с бизнес новини - сутрин и вечер. И вече ще курираме съдържанието така, че да е адекватно за съответния момент от деня", казва Галя Прокопиева, изпълнителен директор на Икономедиа. (Цялото интервю за дигиталната транформация на Икономедиа и продуктите на Капитал може да прочетете тук)


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал