С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
9 яну 2018, 10:10, 1352 прочитания

Дигиталният Капитал Daily

Вестник Капитал Daily преминава в дигитална форма за телефон, таблет, на компютър и по e-mail

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Илюстрация

От януари 2018 година вестник Капитал Daily премина изцяло в дигитален формат с цел всекидневната бизнес информация да достига до читателите много по-бързо, в по-удобна форма през няколко платформи - на телефон, компютър и като електронен бюлетин.

"При всекидневните бизнес новини цикълът на използване на продукта е доста по-кратък и много са променени часовете, в които читателите са готови да приемат новини. По тази причина решихме да превърнем хартиения "Капитал Daily" в мобилно приложение и вместо той да чака своите читатели сутринта на бюрото в офиса и в него да има новини от вчерашния ден, които са престоявали в нюзрум и печатница и къде ли не цяла нощ, всъщност ние ще подаваме новините на две емисии - една рано сутрин, когато сме засекли, че много повече хора четат - на практика кривата показва, че при събуждане има един пик на четене, вторият пик на четене на дигитална информация е вечерта. Съответно по тази крива на потреблението на нашите читатели ще създадем две емисии с бизнес новини - сутрин и вечер. И вече ще курираме съдържанието така, че да е адекватно за съответния момент от деня", казва Галя Прокопиева, изпълнителен директор на Икономедиа. (Цялото интервю за дигиталната транформация на Икономедиа и продуктите на Капитал може да прочетете тук)


На телефон и таблет
Всекидневни бизнес новини в новото мобилно приложение "Капитал PRO" за платформи iOS и Android в AppStore и Google Play.

Като бюлетин
Бизнес емисиите може да получавате и в електронната си поща като се абонирате за бюлетините - може да го направите през бутона профил в мобилното приложение.

На компютър
Бизнес есмисиите ще са достъпни в K:Reader.



Дигиталният Капитал Daily e част от абонаментният план Капитал PRO, който включва:
Седмичния Капитал - вестник и онлайн на компютър
Капитал Daily бизнес новини - в новото мобилно приложение за телефон и таблет + електронен бюлетин
Бизнес доклади - класации за фирми и данни за индустриите - 10 книжки за година - на хартия и онлайн
КАПИ - масив с финансова информация - справки за фирми и сектори
Capital.bg - неограничен достъп до сайта

В момента има специална оферта на изгодна цена, която включва абонаментен план Капитал PRO + таблет HUAWEI T3, 10 инчов + 3500 МB мобилен интернет от Теленор.

Активация на абонамент Капитал PRO с код
Клиентите закупили своя абонамент Капитал PRO от дистрибутор или от търговския отдел на Икономедиа получават КОД с който да активират онлайн достъпа си. За да активирате абонамента си е необходимо да свалите проложението и въведете код през меню Прoфил. Може да активирате достъпа си и през сайта на capital.bg/aktivacia

За повече информация свързана с абонаментни планове и достъпи, може да се обръщате към клиентския център на "Капитал" - контакти: pro@capital.bg, 02 4615349

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама 1 Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

21 фев 2020, 2422 прочитания

Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020" Кампания за тв платформа спечели "Рекламна академия 2020"

В тазгодишното издание се включиха рекорден брой студенти

18 фев 2020, 2551 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Абонамент за Капитал

Какви са актуалните абонаментни планове за Капитал и как се активира дигитален абонамент

Още от Капитал
Фокусът с цените на тока

Защо в България борсовата електроенергия е хем най-скъпа, хем най-евтина

Могат ли БНТ и БНР да останат без реклама

Това е едно от ключовите предложения за промени в Законът за радиото и телевизията, които сектора обсъжда

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Коронавирусът приближава към пандемия

Бързата и разумна реакция може да намали щетите от масовото разпространение на заразата

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

20 въпроса: Юрий Вълковски

Изпълнителен директор на фондацията Reach for Change България

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10