Дигитализация преди всичко
Общите приходи на най-големите BTL агенции в страната са близо 20.8 млн. лв.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
След като BTL бизнесът запази своето място в маркетинг микса и след кризата на рекламния пазар сега активностите "под чертата" (below the line от англ. език - реклама извън традиционните медии - бел. ред.) са в нов етап на трансформация. За да достигнат до целевите си аудитории, за BTL агенциите вече не е достатъчно просто да организират промоция в точките на продажба, защото потребителите очакват лично отправено послание във всеки канал. Именно заради това бизнесът е изправен пред предизвикателството да адаптира новите технологии в активностите си, създавайки синергия между офлайн и онлайн комуникацията.
Рекламодателите от своя страна все по-честo инвестират в събития, отколкото в промоции, което довежда до препозиционирането на голяма част от агенциите в маркетинга на преживяванията (т.нар. experiential маркетинг). Управляващият директор на Alternative Десислава Авджиева коментира, че през изминалата година на пазара са се установили два типа клиенти – такива, които залагат на традиционни похвати, основно поради финансови съображения, и други, които са склонни да залагат на по-нестандартни решения за комуникация, съчетавайки онлайн и офлайн преживяванията.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.