Осем оферти в търга за мащабната реклама на туризма в 22 държави

По повечето от обявените позиции има по един кандидат

Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.
Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.
Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.    ©  Министерство на туризма
Визия от последната туриситическа рекламна кампания от 2014 г.    ©  Министерство на туризма
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Общо осем кандидата подадоха оферти в търговете за една от най-големите целеви рекламни кампании на българския туризъм в 22 държави, които ресорното министерство организира. Поръчката е на стойност близо 8 млн. лв. без ДДС и се отнася за най-големите пазари за българския туризъм като Германия и Русия, както и различни централноевропейски, северноевропейски и съседни държави.

В петък, когато бяха отворени офертите на заявилите участие в поръчката, стана ясно, че има общо осем кандидата. Предвид че самата поръчка е със седем позиции, по повечето от тях имаше само по едно подадено предложение. Сред компаниите, заявили участие, попадат рекламни агенции, част от международни групи, както и изцяло местни играчи.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    azuro avatar :-|
    azuro

    Искрено се надявам един ден от министерството на туризма да поканят rob whitworth да направи реклама на България. Потърсете и вижте какви видеа прави, в пъти по-добри са от всички до сега.

    Нередност?
  • 2
    frankzappa avatar :-|
    Frank Zappa

    И зад всички наднича Красю... :)

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал