Британският Guardian вече е във формат таблоид

Промяната e част от мерките, които трябва да спестят средства на влиятелното издание

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Влиятелният британски вестник The Guardian, чиято агресивна международна експанзия доведе до тежки загуби, от днес премина в печатен формат тип "таблоид" като част от усилията за намаляване на разходите. Заедно с това уебсайтът и дигиталните приложения на изданието са с нов дизайн.

Промяната е свързана с голямата тенденция на намаляващи рекламни приходи, които накараха много печатни медии в глобален мащаб да предприемат мерки за свиване на разходите, включително и преминаване към изцяло дигитални формати.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    trotter avatar :-(
    globetrotter

    Горките британски левичари. Живи да ги ожали човек.

    Нередност?
Нов коментар