Британският Guardian вече е във формат таблоид
Промяната e част от мерките, които трябва да спестят средства на влиятелното издание
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Влиятелният британски вестник The Guardian, чиято агресивна международна експанзия доведе до тежки загуби, от днес премина в печатен формат тип "таблоид" като част от усилията за намаляване на разходите. Заедно с това уебсайтът и дигиталните приложения на изданието са с нов дизайн.
Промяната е свързана с голямата тенденция на намаляващи рекламни приходи, които накараха много печатни медии в глобален мащаб да предприемат мерки за свиване на разходите, включително и преминаване към изцяло дигитални формати.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Горките британски левичари. Живи да ги ожали човек.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.