The Smarts поема рекламното обслужване на IKEA

Заедно с агенцията "Параграф 42" ще отговарят за творческите, дигиталните и PR решения на компанията

Преди това в продължение на повече от три години Ogilvy Group Bulgaria обслужваха IKEA
Преди това в продължение на повече от три години Ogilvy Group Bulgaria обслужваха IKEA    ©  Георги Кожухаров
Преди това в продължение на повече от три години Ogilvy Group Bulgaria обслужваха IKEA
Преди това в продължение на повече от три години Ogilvy Group Bulgaria обслужваха IKEA    ©  Георги Кожухаров

Независимата българска рекламна агенция The Smarts и PR агенцията, част от портфолиото й, "Параграф 42" поемат комуникационното обслужване в България на шведския мебелен производител IKEA. Двете компании ще работят върху изготвянето на комуникационна стратегия на бранда, която ще включва творчески, дигитални и PR решения, както и BTL активности.

Преди това в продължение на повече от три години IKEA работеха с комуникационната група Ogilvy Group Bulgaria, които коментираха, че преустановяват партньорството си с рекламодателя в края на 2017 г., тъй като не са постигнали предоговаряне на финансовото си споразумение за творчески и PR услуги, и продължават работа само за медийното обслужване на клиента.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се