Годината на телевизионните платформи

Поколението millennials е сред най-активните ползватели на софтуери за блокиране на реклама

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Увеличение на платените онлайн абонаменти и още по-засилено използване на софтуери за блокиране на десктоп реклами през 2018 г. Това прогнозира докладът на консултантската компания Deloitte за развитието на технологичния, медийния и телекомуникационния сектор.

Според изследването до края на годината общият брой на платените абонаменти глобално ще надхвърля 580 млн., като средната цена за един месечен абонаментен план ще бъде под 10 долара. Най-голяма част от абонаментите (375 млн.) традиционно ще бъдат за subscription video on demand платформи (платена платформа за видео при поискване с абонамент - бел. ред.), каквато например е Netflix. Близо 150 млн. ще са насочени към доставчици на музика, където лидер е Spotify, следвани от онлайн игрите, а най-малко, около 20 млн. абонаменти глобално, ще бъдат за новинарските платени платформи до края на годината.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар