С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
22 яну 2018, 11:45, 6216 прочитания

Рекламната агенция Red Lion стана част от Publicis One

Екипът на Happy End се влива в новия бранд

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Комуникационната група Publicis One добави към портфолиото си творческата агенция Red Lion, чиято основна дейност ще бъде изготвяне на комуникационни решения, аудио-визуални продукти и дизайн. Новият бранд ще се ръководи от Георги Пергелов, дългогодишен мениджър в групата, а в екипа ще се присъединят още и специалисти от агенцията за рекламни продукции Happy End.

Разширяване на услугите


От години Red Lion е част от международната група на Publicis, а сега за пръв път брандът влиза на българския пазар с цел да разшири предлаганите творчески услуги. Новата формация ще продължи да работи с досегашните клиенти на Happy End, но едновременно с това ще участва в рекламни конкурси за привличането на нови рекламодатели и проекти. "Акцент ще бъде работата по краткосрочни, бързи и ценово ефективни решения за рекламни продукти", коментира за "Капитал" управляващият директор на Red Lion.

Илюстрация

Екипът на творческата агенция се състои от акаунт мениджъри, графични дизайнери и специалисти по предпечат и производство, копирайтъри и видеомонтажисти. "Сред тях са дългогодишни служители в групата, както и новоназначени експерти", каза още Пергелов. Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, каза за медиите, че Red Lion се присъединява към групата, за да предлага тактически решения и подкрепа само в определен момент от комуникацията на своите клиенти, които невинаги имат нужда от стратегически концепции.

Всички за един



През 2016 г. компанията започна процес на преструктуриране, който включваше обособяване на агенциите в комуникационната група в отделни клъстъри според дейността им. Новата форма на работа на Publicis One позволява споделяне на експертиза между различните звена според нуждите на клиентите им. Така Red Lion става част от звеното творчески агенции в групата, което включва още Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett и BrandWorks.

"С новия бранд Red Lion предлагаме гъвкави решения, които ще пестят време и ще носят добавена стойност на нашите клиенти. Същевременно имаме експертизата и на другите звена от Publicis One, за да работим и по дългосрочни кампании и продукции, покривайки пълния обхват от рекламни дейности", коментира още за медиите Пергелов.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Две кандидатури за мястото на Иво Атанасов в СЕМ Две кандидатури за мястото на Иво Атанасов в СЕМ

ГЕРБ залага на служител на сдружението на изпълнители и продуценти ПРОФОН, а БСП - на човек от управата на НДК

21 юни 2019, 2574 прочитания

СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ 1 СЕМ определи финалистите в конкурса за генерални директори на БНР и БНТ

Преди медийните надзорници да гласуват кой ще управлява обществените медии, трябва да изслушат концепциите на кандидатите

21 юни 2019, 5298 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

"Кариерен кошер" привлича обратно българите с опит и образование от чужбина

Събитието на 4 септември се очаква да събере над 1500 висококвалифицирани кандидати

"Юбер България" помага на студенти за първата им среща с работодатели

Компанията организира две лекции преди кариерния форум във Факултета по математика и информатика на СУ "Св. Климент Охридски"

Да си изградиш професия

В Института по строителство на Santa Fe College са едни от най-перспективните специалности във Флорида

Студенти от 17 до 71 години

Хора на всякаква възраст сменят професията си в Центъра за ускорено обучение на американския Valencia College

Половината от работните места за IT специалисти във Вашингтон са незаети

Освен различни компютърни специалности Northern Virginia Community College има и стажантска програма с Amazon

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 януари)

Замислените промени в предаването "Денят започва с култура" по БНТ; Рекламната агенция Red Lion стана част от Publicis One; Dentsu Aegis Network откри ново звено за обработка на данни в България; bTV вече има нов директор продажби; The Smarts поема рекламното обслужване на IKEA; Новата кампания Adoptify, Маратонките с карта за градския транспорт на Adidas и др.

Бойното поле на "Българска армия"

Ще има ли нов стадион на ЦСКА в Борисовата

Ръст, но все по-бавен

Глобалните инвестиции в реклама се забавят, докато пазарът в България продължава нараства

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

20 въпроса: Петя Кокудева

Скоро ще се появи първата й пътешественическа книга - "Поздрави от синята палатка"

Power to the Robots

Албена Баева, артист и куратор на първата изложба в България на произведения, създадени в колаборация с изкуствен интелект