С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
22 яну 2018, 11:45, 6697 прочитания

Рекламната агенция Red Lion стана част от Publicis One

Екипът на Happy End се влива в новия бранд

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Комуникационната група Publicis One добави към портфолиото си творческата агенция Red Lion, чиято основна дейност ще бъде изготвяне на комуникационни решения, аудио-визуални продукти и дизайн. Новият бранд ще се ръководи от Георги Пергелов, дългогодишен мениджър в групата, а в екипа ще се присъединят още и специалисти от агенцията за рекламни продукции Happy End.

Разширяване на услугите


От години Red Lion е част от международната група на Publicis, а сега за пръв път брандът влиза на българския пазар с цел да разшири предлаганите творчески услуги. Новата формация ще продължи да работи с досегашните клиенти на Happy End, но едновременно с това ще участва в рекламни конкурси за привличането на нови рекламодатели и проекти. "Акцент ще бъде работата по краткосрочни, бързи и ценово ефективни решения за рекламни продукти", коментира за "Капитал" управляващият директор на Red Lion.

Илюстрация

Екипът на творческата агенция се състои от акаунт мениджъри, графични дизайнери и специалисти по предпечат и производство, копирайтъри и видеомонтажисти. "Сред тях са дългогодишни служители в групата, както и новоназначени експерти", каза още Пергелов. Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One, каза за медиите, че Red Lion се присъединява към групата, за да предлага тактически решения и подкрепа само в определен момент от комуникацията на своите клиенти, които невинаги имат нужда от стратегически концепции.

Всички за един



През 2016 г. компанията започна процес на преструктуриране, който включваше обособяване на агенциите в комуникационната група в отделни клъстъри според дейността им. Новата форма на работа на Publicis One позволява споделяне на експертиза между различните звена според нуждите на клиентите им. Така Red Lion става част от звеното творчески агенции в групата, което включва още Saatchi&Saatchi, Publicis Sofia, Leo Burnett и BrandWorks.

"С новия бранд Red Lion предлагаме гъвкави решения, които ще пестят време и ще носят добавена стойност на нашите клиенти. Същевременно имаме експертизата и на другите звена от Publicis One, за да работим и по дългосрочни кампании и продукции, покривайки пълния обхват от рекламни дейности", коментира още за медиите Пергелов.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (15 октомври)

СЕМ започна процедура за отстраняване на директора на БНР Светослав Костов; Колко инвестират партиите в политическа реклама за местните избори; Interpartners основа група от агенции на Балканите; TikTok забрани политически реклами в платформата си и др.

15 окт 2019, 689 прочитания

"Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама "Канал 3" е фаворитът на партиите за предизборна реклама

Според официалните данни близкият до Пеевски канал е получил най-много средства от политическите формации, ВМРО и ДПС водят по инвестиции в медиите като цяло

13 окт 2019, 1931 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (23 януари)

Замислените промени в предаването "Денят започва с култура" по БНТ; Рекламната агенция Red Lion стана част от Publicis One; Dentsu Aegis Network откри ново звено за обработка на данни в България; bTV вече има нов директор продажби; The Smarts поема рекламното обслужване на IKEA; Новата кампания Adoptify, Маратонките с карта за градския транспорт на Adidas и др.

Доктор Ружа и пътят на милиардите

Само до есента на 2016 г. схемата OneCoin е събрала над 3.3 млрд. eвро, а печалбата е над 2 млрд. евро

Сметка за основни операции - струва ли си

Всеки, който ползва рядко банкови услуги, може да се възползва от опцията, но и не само той

Музей или СПА

Предизборната кампания повдигна въпроса за забравеното северно крило на Централната баня, за което се водят спорове от години

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

Изкуство на ръба

"Фриндж" в Единбург е най-големият фестивал на изкуствата в света