JWT Sofia поема комуникационното обслужване на Sofia Ring Mall
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

JWT Sofia поема комуникационното обслужване на Sofia Ring Mall

Янис Манакос, управляващ директор на JWT Sofia

JWT Sofia поема комуникационното обслужване на Sofia Ring Mall

Агенциите от групата ще работят по творческите, медийните и дигиталните концепции на мола

9438 прочитания

Янис Манакос, управляващ директор на JWT Sofia

© JTW


Комуникационната група JWT Sofia спечели конкурса за цялостното обслужване на Sofia Ring Mall. Двете компании са сключили договор за период от една година с възможност за удължаване с още една и ще си партнират в изготвянето на творчески, медийни и дигитални концепции.

Централизирани дейности

До момента Sofia Ring Mall работеше с няколко агенции в зависимост от комуникационните задания. Това бяха компаниите Virus Advertising за творческо и Standpoint за медийно обслужване. В продължение на две години пък дигиталната агенция Engage обслужваше онлайн комуникациите на рекламодателя. Сега, следвайки тенденцията за централизиране на рекламните процеси, Sofia Ring Mall организира един конкурс, обединяващ всички дейности. В него освен JWT Sofia участваха още агенциите The Smarts, Next DC и Virus Group, а заданието е било разработване на цялостна комуникационна стратегия.

"Вярваме, че консолидирането на трите услуги в една агенция с интегриран екип, в който клиентът е в центъра и има един основен човек за контакт от страна на агенцията, ще доведе до по-ефективни резултати", коментират за "Капитал" от JWT Sofia.

Разнороден екип

Общо 14 души ще обслужват комуникациите на Sofia Ring Mall, като екипът ще се състои от творчески, медийни, дигитални и стратегически специалисти, както и от експерти в работата с клиенти. "В силно конкурентен пазар ние ще продължим да работим в посока развиване на Sofia Ring Mall като бранд от ново поколение, който олицетворява баланс между пазаруване, свободно време и преживяване за клиентите", коментира управляващият директор на JWT Sofia Янис Манакос. От агенцията допълват, че събитията също заемат важна част в SRM (Supplier Relationship Management - управление на взаимоотношенията с доставчиците – бел. ред.) стратегията на Sofia Ring Mall, затова и тази година компанията ще се фокусира върху тях.

Макар търговският център да не е сред най-големите рекламодатели в телевизия в страната, според годишната медийна карта на агенцията "Пиеро 97", базирайки се на данни от New Media Lab, Sofia Ring Mall попада в топ 20 рекламодатели в радио за 2016 г. Той държи 1.07% дял от общия рекламен бюджет, инвестиран в радио през годината, на база мониторинг на излъчванията в общо 26 радиостанции. По данни на медиашопа "Пиеро 97" пък общите брутни инвестиции в радио през 2016 г. са се равнявали на 27.6 млн. евро, или с 2% повече от предходната.

Комуникационната група JWT Sofia спечели конкурса за цялостното обслужване на Sofia Ring Mall. Двете компании са сключили договор за период от една година с възможност за удължаване с още една и ще си партнират в изготвянето на творчески, медийни и дигитални концепции.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.