Xplora поема рекламното обслужване на сладкарници "Неделя"

Агенцията ще отговаря за онлайн комуникацията в България и Румъния

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Българската агенция Xplora спечели конкурса за дигитално рекламно обслужване на сладкарници "Неделя". Двете компании са сключили договор за една година, а фокус в комуникационната стратегия ще бъде засилване на онлайн присъствието на бранда на българския и румънския пазар, където имат вече 8 обекта.

През последната година рекламодателят работеше в партньорство с агенция Saatchi&Saatchi, част от комуникационната група на Publicis One, които отговаряха за цялостното рекламно обслужване на сладкарниците и реализираха кампанията "Малките моменти". Сега след проведен рекламен конкурс сладкарници "Неделя" избраха да работят основно с агенцията за интегриран дигитален маркетинг Xplora, а на проектна база ще си партнират и с други агенции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал