Четири "рeкламни" истории

Професионалният път на Калина Данчева, Милен Гълъбов, Николай Ванчев и Петя Лакова минава през различни рекламни компании, за да изберат дали да се развиват в чужбина или да се върнат в България

Когато географските граници избледняват и дистанционната работа става все по-достъпна, изборът винаги се свежда между два варианта – да останеш или да заминеш. Рекламният бранш пък е може би сред най-толерантните и вратите на агенциите по света са широко отворени за всеки, който пожелае да влезе и има нужните качества за това. Представяме ви няколко различни истории на български рекламисти, избрали да се реализират в чужбина и такива, които са решили да се върнат и да бъдат част от развиващата се рекламна среда в страната. Калина Данчева, Милен Гълъбов, Николай Ванчев и Петя Лакова имат дълъг опит в индустрията, а общото помежду им е, че избират своя професионален път, водени от желанието да се развиват като личности.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се