Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 февруари)

Новият собственик на BIT спря всички предавания на телевизията; Telenor лансира кампания за безопасен интернет сред младежите; Стартира ново онлайн издание "Тоест"; Новата дигитална агенция BookMark ще работи с издатели и автори на книги; Илън Мъск и космическата му рекламна стратегия; Unilever може да изтегли рекламите си от Facebook и Google; Комуникацията по време на олимпийските игри и др.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.

На българския пазар


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар