Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 февруари)
Новият собственик на BIT спря всички предавания на телевизията; Telenor лансира кампания за безопасен интернет сред младежите; Стартира ново онлайн издание "Тоест"; Новата дигитална агенция BookMark ще работи с издатели и автори на книги; Илън Мъск и космическата му рекламна стратегия; Unilever може да изтегли рекламите си от Facebook и Google; Комуникацията по време на олимпийските игри и др.
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
На българския пазар
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.