Кой кой е и колко губи в българските медии

Извън двете големи телевизии почти всички други български медийни компании са на загуба или много ниска печалба

Законът на Пеевски за медиите е само за да вдига шум и пушек
Законът на Пеевски за медиите е само за да вдига шум и пушек    ©  Надежда Чипева
Законът на Пеевски за медиите е само за да вдига шум и пушек
Законът на Пеевски за медиите е само за да вдига шум и пушек    ©  Надежда Чипева
- Огромната част от вестниците и някои онлайн медии са зависими от държавно финансиране и/или продават съдържание на близките до властта.

- Липсата на бърз рекламен ръст направи телевизионния пазар непривлекателен за международни компании.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал