Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (20 февруари)

Петр Келнер е избран за купувач на "Нова телевизия"; Илия Яков е новият дигитален творчески директор в All Channels | Advertising; "Монбат" премина през цялостно ребрандиране; Кампания на безалкохолна крафт бира спечели тазгодишната "Рекламна академия" и др.

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ако искате да получавате информация за най-важното от сектора на маркетинга, рекламата и PR-а, може да се абонирате за седмичния ни е-бюлетин тук.

На българския пазар


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zonker avatar :-|
    zonker3m
    • + 1

    Илия Яков да не е го е срам, че последно работи в Дзи? Капитал, малко due diligence вкарайте в тези профили

    Нередност?
Нов коментар