С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
14 мар 2018, 14:15, 7145 прочитания

All Channels започва да предлага услугите си в Австрия

Българската комуникационна група откри офис във Виена

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Целта на екипа във Виена ще бъде намирането на клиенти и проекти на западноевропейски пазари, като изпълнението им ще се извършва от комуникационната група в България.
Независимата българска комуникационна група All Channels Communication откри първата си агенция извън страната. Новото дружество All Channels Austria е базирано във Виена с изцяло международен екип и ще предлага творчески и дигитални решения на австрийския пазар.

Бързо разрастване


All Channels Communication е основана преди 16 години от Александър Дурчев (сега изпълнителен директор на компанията) като самостоятелна агенция, която не е част от международна комуникационна група. Тогава основната й дейност е единствено PR обслужване и успява да установи партньорство с американската FleishmanHillard.

През годините компанията разраства екипа си и установява отделни звена за PR, рекламни, медийни и BTL услуги, като по този начин започва да предлага пълно комуникационно обслужване на клиентите си. Сред актуалните рекламодатели, с които групата работи, са "Загорка" с продукта "Крадецът на ябълки", Stolichno, Raiffeisenbank, Decathlon и др.

Сега за първи път българска агенция самостоятелно се разраства на чужди пазари, регистрирайки международно дружество.



Новата виенска компания

Иван Янакиев, управляващ директор на PR звеното на групата, разказа пред "Капитал", че подготовката по откриването на All Channels Austria е продължила повече от година и половина, като през този период установяват контакти и партньорства със специалисти от комуникационната сфера в Австрия. "С All Channels Communication работихме по европейския проект The innovation in politics institute, покрай който успяхме да изградим познанства с професионалисти в региона, което ни помогна при установяването на компанията там", обяснява още той.

Екипът на All Channels Austria към момента е съставен от петима чуждестранни специалисти в сферата, като постепенно ще се разраства. Компанията ще се ръководи от австрийския експерт с дългогодишен опит в областта на маркетинговите комуникации Александър Сладек. Целта на екипа ще бъде намирането на клиенти и проекти на западновропейски пазари, като изпълнението им ще се извършва от комуникационната група в България. "Впечатлени сме от творческите подходи на All Channels и силно вярваме, че това е възможната формула за успех и в Австрия. На местно ниво ще се фокусираме върху креативни решения и дигитални продукти, с които All Channels е добре познат лидер в Източна Европа", коментира за медиите Сладек.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (19 ноември)

Новата кампания на БФС - равенство във футбола и обединение срещу дискриминацията; Агенцията ExpandX и Wness TV започват да предлагат съвместна услуга; Браншови организации с инициатива за подобряване и развитие на дигиталната среда в България; Коледният дух в рекламата на John Lewis и др.

19 ное 2019, 1252 прочитания

Защо телевизиите не разказват бизнес истории 5 Защо телевизиите не разказват бизнес истории

Ситуацията може да се промени чрез промени в Закона за радиото и телевизията

18 ное 2019, 5337 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
PReз окото на бурята

Комуникационният мениджър на "KBC груп" Мила Миленова пред "Капитал" за предизвикателствата пред постоянно променящата се PR професия

Още от Капитал
Искам ново и по-хубаво жилище

Преориентирането на търсенето към по-качествени имоти в София води до лек ръст в средните цени

Трудни времена за SoftBank

След фиаското с WeWork империята на Масайоши Сон има нужда от промяна

Кой, ако не той

"Български пощи" може да използват дружество на Пеевски за подизпълнител на задачата да разнасят вестници и списания

Пресъхналият Перник

Приблизително 60 хил. души ще бъдат засегнати от бъдещия воден режим в област Перник

Ново място: Смесен магазин "Зоя"

Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"

Близкият и далечен Николай Атанасов

Поетът и ЛГБТ активист почина на 41 години и остави литературно наследство, което ще бъде открито от ново поколение читатели

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10