С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
14 мар 2018, 14:15, 4928 прочитания

All Channels започва да предлага услугите си в Австрия

Българската комуникационна група откри офис във Виена

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2018" на БДВО

Крайният срок за кандидатстване е 18 април

18 мар 2018

PReз окото на бурята

Комуникационният мениджър на "KBC груп" Мила Миленова пред "Капитал" за предизвикателствата пред постоянно променящата се PR професия

16 мар 2018

Етиката само я миришем

Рекламният съвет по саморегулация препоръча клипът на "Национална лотария" с гимнастичките да бъде свален от ефир

13 мар 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 март)

Таня Кръстева е новият главен редактор на Bloomberg TV Bulgaria; Starobrno представи новата си кампания под мото #различно; Започна кандидатстването за стипендия на БДВО; Facebook се обръща към музикалния бизнес в търсене на повече видео трафик; Unilever е спестила 30% от рекламните си разходи през 2017 г.; Рекламните кампании по повод Международния ден на жената

13 мар 2018
Целта на екипа във Виена ще бъде намирането на клиенти и проекти на западноевропейски пазари, като изпълнението им ще се извършва от комуникационната група в България.
Независимата българска комуникационна група All Channels Communication откри първата си агенция извън страната. Новото дружество All Channels Austria е базирано във Виена с изцяло международен екип и ще предлага творчески и дигитални решения на австрийския пазар.

Бързо разрастване

All Channels Communication е основана преди 16 години от Александър Дурчев (сега изпълнителен директор на компанията) като самостоятелна агенция, която не е част от международна комуникационна група. Тогава основната й дейност е единствено PR обслужване и успява да установи партньорство с американската FleishmanHillard.

През годините компанията разраства екипа си и установява отделни звена за PR, рекламни, медийни и BTL услуги, като по този начин започва да предлага пълно комуникационно обслужване на клиентите си. Сред актуалните рекламодатели, с които групата работи, са "Загорка" с продукта "Крадецът на ябълки", Stolichno, Raiffeisenbank, Decathlon и др.

Сега за първи път българска агенция самостоятелно се разраства на чужди пазари, регистрирайки международно дружество.



Новата виенска компания

Иван Янакиев, управляващ директор на PR звеното на групата, разказа пред "Капитал", че подготовката по откриването на All Channels Austria е продължила повече от година и половина, като през този период установяват контакти и партньорства със специалисти от комуникационната сфера в Австрия. "С All Channels Communication работихме по европейския проект The innovation in politics institute, покрай който успяхме да изградим познанства с професионалисти в региона, което ни помогна при установяването на компанията там", обяснява още той.

Екипът на All Channels Austria към момента е съставен от петима чуждестранни специалисти в сферата, като постепенно ще се разраства. Компанията ще се ръководи от австрийския експерт с дългогодишен опит в областта на маркетинговите комуникации Александър Сладек. Целта на екипа ще бъде намирането на клиенти и проекти на западновропейски пазари, като изпълнението им ще се извършва от комуникационната група в България. "Впечатлени сме от творческите подходи на All Channels и силно вярваме, че това е възможната формула за успех и в Австрия. На местно ниво ще се фокусираме върху креативни решения и дигитални продукти, с които All Channels е добре познат лидер в Източна Европа", коментира за медиите Сладек.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

30 октомври 2018г.
Sofia Event Center

regal.bg/rid2018

"Retail in Detail" Transforming Retail Together: How to Adapt to the New Frontiers



Акценти в програмата:


  • Персонализaция и как да разберем какви са нуждите на клиента
  • Как иновациите в технологии променят търговията на дребно
  • Как достигаме до поколението на милениълите
  • Прозрачност и устойчивост
  • Успехи на международните пазари - от местно към регионално присъствие
  • Еволюция на маркетинга - дигитален маркетинг (маркетинг чрез социални мрежи, мобилен маркетинг, и др.)

regal.bg/rid2018

Прочетете и това

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 септември) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (18 септември)

Нов телевизионен сезон без изненади; Интернет платформите ще трябва да плащат повече на медиите и артистите; Спортните канали на А1 ще излъчват и испанското първенство; Обучение за подготвяне на успешни заявки за конкурса Effie 2018

18 сеп 2018, 892 прочитания

Нов телевизионен сезон без изненади 5 Нов телевизионен сезон без изненади

Доминацията на развлекателния жанр в сектора продължава

14 сеп 2018, 30098 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Уебинар: Как да изберете MBA програмата си и как да я завършите успешно

На 25 септември от 19 ч. можете да задавате въпросите си на Д-р Лесли Самози, академичен директор на MBA програмата на Шефийлдския университет

Какво да правим с визитките след GDPR

За да използвате по какъвто и да е начин данните на бизнес партньорите си, трябва да имате правно основание - съгласие или легитимен интерес - за обработването на тези данни и трябва да предоставите на лицето определена информация

Пет минути със ... Алесандро Салерно

Алесандро Салерно - мениджър "Производство" в завода за производство на електрическо оборудване ABB и финалист в последното издание на конкурса за млади бизнес лидери Next Generation 2018 на "Капитал" и "Кариери"

Кариерният форум "Кариера в България" ще се състои на 20 септември

Инициативата е предназначена за студенти, специалисти и предприемачи, които търсят кариерно развитие в България

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
PReз окото на бурята

Комуникационният мениджър на "KBC груп" Мила Миленова пред "Капитал" за предизвикателствата пред постоянно променящата се PR професия

Нов телевизионен сезон без изненади

Доминацията на развлекателния жанр в сектора продължава

Младен Маринов - политизираният полицай

Номинацията на досегашния главен секретар на МВР за министър на вътрешните работи спъна гласуването на рокадите в правителството

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

"Съгласие" купи животозастрахователния портфейл на "Дженерали" (коригирана)

Сделката е сключена в началото на декември, след като италианската компания обяви, че в България ще се съсредоточи само върху общото застраховане

Кино: "Мястото"

Ироничен трилър за границите на ежедневните желания

Книга: Уилям Фокнър - "Докато лежах и умирах"

Една от класиките на американската литература се появява за първи път на български език

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 37

Капитал

Брой 37 // 15.09.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Парламентът смени тримата министри, Турция ще реже бюджетни разходи

Емисия

DAILY @7PM // 20.09.2018 Прочетете