С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
14 мар 2018, 14:15, 4215 прочитания

All Channels започва да предлага услугите си в Австрия

Българската комуникационна група откри офис във Виена

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2018" на БДВО

Крайният срок за кандидатстване е 18 април

18 мар 2018

PReз окото на бурята

Комуникационният мениджър на "KBC груп" Мила Миленова пред "Капитал" за предизвикателствата пред постоянно променящата се PR професия

16 мар 2018

Етиката само я миришем

Рекламният съвет по саморегулация препоръча клипът на "Национална лотария" с гимнастичките да бъде свален от ефир

13 мар 2018

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (13 март)

Таня Кръстева е новият главен редактор на Bloomberg TV Bulgaria; Starobrno представи новата си кампания под мото #различно; Започна кандидатстването за стипендия на БДВО; Facebook се обръща към музикалния бизнес в търсене на повече видео трафик; Unilever е спестила 30% от рекламните си разходи през 2017 г.; Рекламните кампании по повод Международния ден на жената

13 мар 2018
Целта на екипа във Виена ще бъде намирането на клиенти и проекти на западноевропейски пазари, като изпълнението им ще се извършва от комуникационната група в България.
Независимата българска комуникационна група All Channels Communication откри първата си агенция извън страната. Новото дружество All Channels Austria е базирано във Виена с изцяло международен екип и ще предлага творчески и дигитални решения на австрийския пазар.

Бързо разрастване

All Channels Communication е основана преди 16 години от Александър Дурчев (сега изпълнителен директор на компанията) като самостоятелна агенция, която не е част от международна комуникационна група. Тогава основната й дейност е единствено PR обслужване и успява да установи партньорство с американската FleishmanHillard.

През годините компанията разраства екипа си и установява отделни звена за PR, рекламни, медийни и BTL услуги, като по този начин започва да предлага пълно комуникационно обслужване на клиентите си. Сред актуалните рекламодатели, с които групата работи, са "Загорка" с продукта "Крадецът на ябълки", Stolichno, Raiffeisenbank, Decathlon и др.

Сега за първи път българска агенция самостоятелно се разраства на чужди пазари, регистрирайки международно дружество.



Новата виенска компания

Иван Янакиев, управляващ директор на PR звеното на групата, разказа пред "Капитал", че подготовката по откриването на All Channels Austria е продължила повече от година и половина, като през този период установяват контакти и партньорства със специалисти от комуникационната сфера в Австрия. "С All Channels Communication работихме по европейския проект The innovation in politics institute, покрай който успяхме да изградим познанства с професионалисти в региона, което ни помогна при установяването на компанията там", обяснява още той.

Екипът на All Channels Austria към момента е съставен от петима чуждестранни специалисти в сферата, като постепенно ще се разраства. Компанията ще се ръководи от австрийския експерт с дългогодишен опит в областта на маркетинговите комуникации Александър Сладек. Целта на екипа ще бъде намирането на клиенти и проекти на западновропейски пазари, като изпълнението им ще се извършва от комуникационната група в България. "Впечатлени сме от творческите подходи на All Channels и силно вярваме, че това е възможната формула за успех и в Австрия. На местно ниво ще се фокусираме върху креативни решения и дигитални продукти, с които All Channels е добре познат лидер в Източна Европа", коментира за медиите Сладек.
Искам да получавам маркетинг бюлетина
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Големият рекламен победител Големият рекламен победител

Агенцията на годината guts&brainsDDB иска да увеличи драстично приходите си от чужбина

15 юни 2018, 7912 прочитания

Колко инвестира БНТ в световното първенство по футбол... Колко инвестира БНТ в световното първенство по футбол...

... и как ще спечели от него

14 юни 2018, 5106 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Георги Мутафчиев: Докато човек не е дал истински старт на своя бизнес, не може да твърди, че има компетенции в неговата сфера

Носителят на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт" разказва откъде идва вдъхновението за неговия проект Knnect.Me

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 юни)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Помощ и вдъхновение за младите хора

Програмата "Дай старт на успеха" на "Джуниър ачийвмънт" и "Кока-Кола ХБК" влиза в училище, за да помогне на младитe да намерят нужната мотивация за развитие

Юбилейното 10-то издание на форума "Изгряващи звезди" събра най-добрите ученически и студентски стартъпи в България

В рамките на събитието, организирано от "Джуниър ачийвмънт България", бяха връчени награди в повече от 15 категории на младежи от цялата страна

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
PReз окото на бурята

Комуникационният мениджър на "KBC груп" Мила Миленова пред "Капитал" за предизвикателствата пред постоянно променящата се PR професия

Лятно намазване на ските

Зад шумно обявената проверка на концесията в Банско и ръководената от Цеко Минев спортна федерация стоят неясни цели

Следваща спирка - банков съюз

България все пак ще приеме условието на Брюксел първо да кандидатства за единния европейски надзор, а после за ERM II

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

Докато YouTube ни раздели

Какво ни казва най-гледаното напоследък видео в света

Съвременно изкуство за начинаещи

Весела Ножарова за дългоочакваното "Въведение в българското съвременно изкуство 1982 - 2015"

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 24

Капитал

Брой 24 // 16.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Меркел получи ултиматум за бежанците, законен ли е Cacao beach

Емисия

DAILY @7PM // 18.06.2018 Прочетете