PReз окото на бурята
Комуникационният мениджър на "KBC груп" Мила Миленова пред "Капитал" за предизвикателствата пред постоянно променящата се PR професия


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Визитка
Мила Миленова заема позицията директор "Корпоративни и маркетингови комуникации" и комуникационен мениджър за България на белгийската "KBC груп", която е собственик на ОББ, ДЗИ, "Интерлийз" и др. Преди това е била управляващ директор на PR звеното на комуникационната група All Channels Communication. Има академичен опит като преподавател по маркетинг и маркетингово планиране в УНСС от 2012 до 2014 г. Член е на управителния съвет на БДВО от 2012 г. Миналата година беше избрана за председател на организацията за 2018 г., а няколко месеца по-късно беше решено да остане начело и през 2019 г."Една добра PR история е безкрайно по-ефективна от реклама на първа страница." Тези думи са на британския предприемач и собственик на Virgin Group Ричард Брансън, който от създаването на империята си до момента е и най-успешното й рекламно лице. През последните години обаче PR индустрията претърпя сериозни трансформации. От посредници между компании и медии и разказвачи на истории на PR специалистите се наложи да се превърнат и в дигитални експерти, кризисни мениджъри и политически консултанти. Извън запознатите с професията среди именно те са фигурите, припознати от обществото като отговорни за публичните изяви на компании и популярни личности, които понякога имат и негативни ефекти. Което пък променя обществените възприятия и мнение за цялата професия.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Можем да прехвърлим всички вицове за секретарката на шефа за ПР-ката на шефа в нашата БГ реалност....
Не политиците са в основата на девалвацията на PR професията, а смесването на понятията "реклама", "маркетинг" и "PR".
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.