Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2018" на БДВО
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2018" на БДВО

В "PR приз 2017 г." с най-много награди беше отличена All Channels Communication Group

Започна подаването на заявки в конкурса "PR приз 2018" на БДВО

Крайният срок за кандидатстване е 18 април

3996 прочитания

В "PR приз 2017 г." с най-много награди беше отличена All Channels Communication Group

© БДВО


PR агенции, рекламодатели и неправителствени организации вече могат да подават заявки за тазгодишния конкурс на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) – "PR приз 2018". Той цели да отличи най-добрите PR практики и постижения през изминалата година. Желаещите да се включат в 18-то издание на конкурса могат да го направят като попълнят електронната форма за кандидатстване, където да опишат подробно кампаниите, с които участват и резултатите от тях. Крайният срок за подаване на заявки е 18 април.

Нововъведения в конкурса

Тази година участниците в "PR приз" ще се състезават в общо 16 категории. Това са "Корпоративна комуникационна кампания", "Кампания за устойчиво развитие/ корпоративна социална отговорност", "Комуникационен проект в неправителствения сектор", "Комуникационен проект в публичния сектор", "Зелени комуникации и градска среда", "Проект за вътрешни комуникации", "Комуникационен проект за продукт или услуга", "Специално събитие", "Комуникационен проект на медия", "Кризисни комуникации", "Дигитална кампания или проект", "Имиджмейкинг" и "Студентски комуникационен проект".

В тазгодишното издание на конкурса са добавени и три нови категории, които според организаторите отговарят на PR тенденциите на пазара, като някои от тях са присъствали преди години в надпреварата. Това са "Комуникационна агенция на годината", която ще се връчва на компанията, събрала най-много отличия в надпреварата, "Вътрешен комуникационен отдел на годината" ще се присъжда на фирма, реализирала самостоятелно успешна кампания, както и "Комуникационна кампания за работодателска марка/ Employer Branding", услуга, наложила се на пазара през последните две години.

Подадените заявки традиционно ще се оценяват от специалисти от комуникационната сфера, които предстои да бъдат обявени. Първият етап от журирането ще приключи на 6 май, а след това в продължение на три дни избраните кандидати ще представят проектите си публично. Церемонията по награждаване ще се състои на 18 май в София.

Миналогодишното издание

В "PR приз 2017 г." с най-много награди беше отличена All Channels Communication Group. Комуникационната група си тръгна с общо 6 награди, от които три първи и три втори места за кампании, реализирани съответно за Discovery Networks, "Крадецът на ябълки" на Загорка АД, "Мобилтел" и бензиностанции ЕКО. В миналогодишното издание се включиха общо 74 проекта, които се състезаваха в 13 различни категории.

PR агенции, рекламодатели и неправителствени организации вече могат да подават заявки за тазгодишния конкурс на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) – "PR приз 2018". Той цели да отличи най-добрите PR практики и постижения през изминалата година. Желаещите да се включат в 18-то издание на конкурса могат да го направят като попълнят електронната форма за кандидатстване, където да опишат подробно кампаниите, с които участват и резултатите от тях. Крайният срок за подаване на заявки е 18 април.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK