Ogilvy Group разраства групата си с още една медиа агенция

Компанията придоби лиценз за бранда Wavemaker, част от WPP, и обяви сътрудничеството си с дигиталната Knoway

Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България"
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България"
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България"    ©  Ogilvy
Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България"    ©  Ogilvy
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Комуникационната група Ogilvy Group Bulgaria добави в портфолиото си още една медиа агенция, с която ще работи на българския пазар. Това е компанията Wavemaker, част от най-голямата международна рекламна група WPP. Ogilvy Group вече притежава лицензи за България на общо три медиа агенции на WPP, като по-този начин българската компания цели да разрасне бизнеса и клиентите си на местния пазар. За целта от групата обявиха също и началото на дългосрочното си партньорство с българската дигитална агенция Knoway.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар