Ogilvy Group разраства групата си с още една медиа агенция
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Ogilvy Group разраства групата си с още една медиа агенция

Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България"

Ogilvy Group разраства групата си с още една медиа агенция

Компанията придоби лиценз за бранда Wavemaker, част от WPP, и обяви сътрудничеството си с дигиталната Knoway

7823 прочитания

Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България"

© Ogilvy


Комуникационната група Ogilvy Group Bulgaria добави в портфолиото си още една медиа агенция, с която ще работи на българския пазар. Това е компанията Wavemaker, част от най-голямата международна рекламна група WPP. Ogilvy Group вече притежава лицензи за България на общо три медиа агенции на WPP, като по-този начин българската компания цели да разрасне бизнеса и клиентите си на местния пазар. За целта от групата обявиха също и началото на дългосрочното си партньорство с българската дигитална агенция Knoway.

Новата медиа агенция на пазара

Брандът Wavemaker е създаден в началото на годината и представлява обединение на международните медийните компании MEC и Maxus, част медийното звено GroupM на групата WPP. От януари компанията оперира и на българския пазар през Ogilvy Group, които придобиха лиценза й и ще обслужват глобалните клиенти на агенцията в страната.

От Ogilvy Group коментираха за "Капитал", че екипът на Wavemaker ще бъде съставен от специалисти, които вече са част от комуникационната група, а до края на годината с разрастването на бизнеса плановете на компанията са екипът да наброява 10 специалисти в традиционните и дигиталните медии, медийни изследвания и потребителски нагласи.

В портфолиото на Ogilvy Group влизат още медиа агенциите Mindshare и MediaCom, отново част от WPP, както и Ogilvy Advertising, Ogilvy PR, Metric DS и Intomedia, през които групата предлага пълно комуникационно обслужване на клиентите си. Сред клиентите на компанията в България са "Мобилтел", Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, Unilever, GSK и др.

В съобщение до медиите компанията пише, че отчита ръст в приходите през 2017 г. от 29% на годишна база, достигайки общо 56 млн. лв.

Дългосрочно партньорство

Ogilvy Group обяви и дългосрочното си партньорство с българската дигитална агенция Knoway. Двете компании ще работят заедно върху изготвянето на творчески и дигитални рекламни проекти. Knoway е една от бързо разрастващите се агенции в страната с общи приходи 1.5 млн. лв. за 2016 г. В портфолиото й с клиенти влизат големи рекламодатели, сред които "Фикосота синтез", "Мобилтел", "Lidl България" и др.

"Придобиването на лиценза на Wavemaker и сътрудничеството с Knoway са стъпки от дългосрочната ни стратегия за диверсифициране на риска, целяща да гарантира ръст на групата като цяло в една несигурна и бързо променяща се среда", коментира за медиите Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България".

Повече по темата четете в седмичния "Капитал".

Комуникационната група Ogilvy Group Bulgaria добави в портфолиото си още една медиа агенция, с която ще работи на българския пазар. Това е компанията Wavemaker, част от най-голямата международна рекламна група WPP. Ogilvy Group вече притежава лицензи за България на общо три медиа агенции на WPP, като по-този начин българската компания цели да разрасне бизнеса и клиентите си на местния пазар. За целта от групата обявиха също и началото на дългосрочното си партньорство с българската дигитална агенция Knoway.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK