Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
26 мар 2018, 12:22, 7239 прочитания

Ogilvy Group разраства групата си с още една медиа агенция

Компанията придоби лиценз за бранда Wavemaker, част от WPP, и обяви сътрудничеството си с дигиталната Knoway

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Комуникационната група Ogilvy Group Bulgaria добави в портфолиото си още една медиа агенция, с която ще работи на българския пазар. Това е компанията Wavemaker, част от най-голямата международна рекламна група WPP. Ogilvy Group вече притежава лицензи за България на общо три медиа агенции на WPP, като по-този начин българската компания цели да разрасне бизнеса и клиентите си на местния пазар. За целта от групата обявиха също и началото на дългосрочното си партньорство с българската дигитална агенция Knoway.

Новата медиа агенция на пазара


Брандът Wavemaker е създаден в началото на годината и представлява обединение на международните медийните компании MEC и Maxus, част медийното звено GroupM на групата WPP. От януари компанията оперира и на българския пазар през Ogilvy Group, които придобиха лиценза й и ще обслужват глобалните клиенти на агенцията в страната.

От Ogilvy Group коментираха за "Капитал", че екипът на Wavemaker ще бъде съставен от специалисти, които вече са част от комуникационната група, а до края на годината с разрастването на бизнеса плановете на компанията са екипът да наброява 10 специалисти в традиционните и дигиталните медии, медийни изследвания и потребителски нагласи.

В портфолиото на Ogilvy Group влизат още медиа агенциите Mindshare и MediaCom, отново част от WPP, както и Ogilvy Advertising, Ogilvy PR, Metric DS и Intomedia, през които групата предлага пълно комуникационно обслужване на клиентите си. Сред клиентите на компанията в България са "Мобилтел", Kaufland, Unicredit Bulbank, Procter & Gamble, Unilever, GSK и др.



В съобщение до медиите компанията пише, че отчита ръст в приходите през 2017 г. от 29% на годишна база, достигайки общо 56 млн. лв.

Дългосрочно партньорство

Ogilvy Group обяви и дългосрочното си партньорство с българската дигитална агенция Knoway. Двете компании ще работят заедно върху изготвянето на творчески и дигитални рекламни проекти. Knoway е една от бързо разрастващите се агенции в страната с общи приходи 1.5 млн. лв. за 2016 г. В портфолиото й с клиенти влизат големи рекламодатели, сред които "Фикосота синтез", "Мобилтел", "Lidl България" и др.

"Придобиването на лиценза на Wavemaker и сътрудничеството с Knoway са стъпки от дългосрочната ни стратегия за диверсифициране на риска, целяща да гарантира ръст на групата като цяло в една несигурна и бързо променяща се среда", коментира за медиите Екатерина Тупарева, главен изпълнителен директор и собственик на "Ogilvy Group България".

Повече по темата четете в седмичния "Капитал".
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения ПРОФОН ще подпомогне изпълнители и продуценти с авансови възнаграждения

Към българските правоносители ще бъдат насочени близо 1 млн. лв.

1 апр 2020, 700 прочитания

Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март) Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (31 март)

Комуникационни съвети по време на криза; InGlobo вече е с нов издател; IAB - САЩ: Коронавирусът ще повлияе рекламните инвестиции повече, отколкото кризата през 2008 г. Рекламите на CNN и IKEA и др.

31 мар 2020, 1434 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Маркетинг и реклама"

Всяка седмица най-интересното от света на маркетинга във вашата поща

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Медиа и реклама" Затваряне
Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (27 март)

Жаклин Цочева е новият директор "Публични комуникации и връзки с обществеността" на "Кока-Кола Хеленик"; "Нова тв" придобива пълен контрол над "Нетинфо"; IAB Bulgaria организира обучение за GDPR регламента; Google застава зад качествената журналистика с инвестиция от 300 млн. долара; Johnson & Johnson оптимизира рекламните си разходи и др.

Още от Капитал
Банките: Истинският стрес тест

За банките предстоят трудни месеци, но секторът влиза в кризата с добри буфери от капитал и ликвидност

Шокът понякога ражда успех

Има примери, че настоящата криза подобрява бизнес моделите на много компании

Масови тестове или карантина без край

България не може да издържи повече от два месеца със спряла икономика, а разхлабване на мерките без масово тестване носи голям икономически и здравен риск

Проф. д-р Коста Костов: Колкото повече знаем за заразата, толкова по-добре ще се справим с нея

Ръководителят на Медицинския експертен съвет към Министерския съвет пред "Капитал"

В началото бе поп културата

"Пророческите" филми, книги и песни, които помагат на света да осмисли случващото се

Голямото гледане 2

Отлични адаптации, талантлива актьорска игра, увлекателни сюжети и великолепно чувство за хумор – някои от сериалите, които си струва да изгледате (ако сте пропуснали)

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10