Ogilvy Group разширява портфолиото си от агенции

От началото на годината част от групата е и медиа агенцията Wavemaker на WPP

Екатерина Тупарева, управляващ директор и собственик на Ogilvy Group
Екатерина Тупарева, управляващ директор и собственик на Ogilvy Group
Екатерина Тупарева, управляващ директор и собственик на Ogilvy Group    ©  Ogilvy
Екатерина Тупарева, управляващ директор и собственик на Ogilvy Group    ©  Ogilvy
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Ogilvy Group обяви и партньорство с дигиталната агенция Knoway, което до половин година да прерасне в joint venture.

На българския комуникационен пазар се появи нова агенция. От началото на януари най-голямата рекламна група в света WPP влиза в България и с медийния бранд Wavemaker, лицензът на който е придобит от Ogilvy Group Bulgaria. Компанията ще предлага пълно медийно обслужване и ще работи с глобалните клиенти на агенцията в страната. Така Ogilvy Group вече представлява всички три агенции от медийното звено GroupM на WPP, които са и сред най-бързо разрастващите се на българския пазар. По думите на управляващия директор и собственик на компанията Екатерина Тупарева това е стратегически ход, с който цялата група от агенции опитва да диверсифицира риска и да стане по-устойчива на пазарните промени.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар