Уеб сериалите като рекламен канал
Според рекламодатели и медиа директори в България този формат има голям и все още неразработен потенциал
Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Интересът към оригинално видеосъдържание онлайн нараства с всяка година както на глобално, така и на локално ниво. Което го превръща във влиятелен и предпочитан рекламен канал. Особено когато трябва да се печели най-важната за рекламодателите аудитория - младежката, чиито навици за гледане са основно в интернет.
Платформи като Netflix, HBO и Amazon от няколко години развиха уеб сериалите до мощно средство за привличане на качествена аудитория. Все по-често те ще заемат водещо място сред предпочитанията на зрителите, измествайки трайно традиционните тв канали. "Любопитен факт например е, че цената на популярния сериал на Netflix – The Crown, се доближава до реалната сума за годишна издръжка на кралицата на Великобритания. Това само показва посоката, в която се развива индустрията глобално – инвестиране в оригинално, качествено съдържание за онлайн среда", дава пример директорът "Съдържание" в агенция Dentsu Aegis Network Ася Александрова.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход