Уеб сериалите като рекламен канал

Според рекламодатели и медиа директори в България този формат има голям и все още неразработен потенциал

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Интересът към оригинално видеосъдържание онлайн нараства с всяка година както на глобално, така и на локално ниво. Което го превръща във влиятелен и предпочитан рекламен канал. Особено когато трябва да се печели най-важната за рекламодателите аудитория - младежката, чиито навици за гледане са основно в интернет.

Платформи като Netflix, HBO и Amazon от няколко години развиха уеб сериалите до мощно средство за привличане на качествена аудитория. Все по-често те ще заемат водещо място сред предпочитанията на зрителите, измествайки трайно традиционните тв канали. "Любопитен факт например е, че цената на популярния сериал на Netflix – The Crown, се доближава до реалната сума за годишна издръжка на кралицата на Великобритания. Това само показва посоката, в която се развива индустрията глобално – инвестиране в оригинално, качествено съдържание за онлайн среда", дава пример директорът "Съдържание" в агенция Dentsu Aegis Network Ася Александрова.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал