Седмичен бюлетин за маркетинг и реклама (17 април)

Сър Мартин Сорел напуска WPP; "Кока-Кола" избра DigitalID за своя дигитална агенция; "Интеримидж" поема публичните комуникации на Cargill Bulgaria; Фестивалът на креативната индустрия в България ФАРА ще се проведе от 7 до 9 юни; Българска PR агенция e сред номинираните за EMEA SABRE Awards 2018; Българин е финалист в годишните награди на Межденародната асоциация за измерване и оценка на комуникацията

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове