Спортът - от телевизора към браузъра

Големите технологични компании навлизат в бизнеса с разпространение на спортно съдържаниe

Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Медийните компании са принудени да разширят портфолиото си и да започнат да предлагат стрийминг услуги.

От години международните спортни събития са сред най-големите източници на приходи за телевизионните компании. Съдържанието покрива широк сегмент от верни аудитории, което води и до привличането на рекордни рекламни инвестиции. Милиардната индустрия обаче е на прага на една от най-големите си трансформации, а технологичните гиганти като Facebook и Amazon отново са основните двигатели на промените.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове