"Нова броудкастинг груп" с ръст в приходите през първото тримесечие

Сделката по придобиване на групата от чешката PPF Group се очаква да приключи идните месеци

Сделката по продажбата на "Нова броудкастинг груп" предстои да бъде одобрена от регулаторните органи през второто тримесечие на годината
Сделката по продажбата на "Нова броудкастинг груп" предстои да бъде одобрена от регулаторните органи през второто тримесечие на годината
Сделката по продажбата на "Нова броудкастинг груп" предстои да бъде одобрена от регулаторните органи през второто тримесечие на годината    ©  Цветелина Белутова
Сделката по продажбата на "Нова броудкастинг груп" предстои да бъде одобрена от регулаторните органи през второто тримесечие на годината    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Първото тримесечие след подписването на споразумението за продажба на "Нова броудкастинг груп" на чешката PPF Group за 185 млн. евро, българският бизнес отчита двуцифрен ръст на приходите. Това става ясно от официалния отчет на собственика на медиата - шведската компания Modern Times Group (MTG). В него пише още, че делът на аудиторията в страната е намалял през периода януари – март 2018 г., но телевизионният рекламен пазар отчита ръст.

Сделката по продажбата на българската медийна група предстои да бъде одобрена от регулаторните органи, което се очаква да стане през второто тримесечие на годината. Към момента финансовите резултати на "Нова броудкастинг груп" са представени в отчета на MTG в групата на международния им развлекателен бизнес, в която влиза също и френският канал Trace.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар