Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Пазарът на интернет реклама за първи път надмина 100 млн. лв.

Инвестициите са пораснали с 16% през 2017 г., показват данните на IAB България

Вложенията във видеорекламите през 2017 г. остават непроменени или общо 7.3 млн. лв., показва анализът
Вложенията във видеорекламите през 2017 г. остават непроменени или общо 7.3 млн. лв., показва анализът
Вложенията във видеорекламите през 2017 г. остават непроменени или общо 7.3 млн. лв., показва анализът    ©  Цветелина Белутова
Вложенията във видеорекламите през 2017 г. остават непроменени или общо 7.3 млн. лв., показва анализът    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Инвестициите в интернет реклама в България продължават на растат, но с по-бавни темпове, а технологичните гиганти Google и Facebook си поделят все по-голям дял от питата. Това стана ясно на осмия форум на "IAB България", който събира дигиталната индустрия и очертава тенденциите на пазара. Данните показват още, че общият размер на нетните инвестиции в онлайн реклама достигат за първи път 106.1 млн. лв. за 2017 г., което е с 16% повече спрямо 2016 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    intergalactic avatar :-|
    intergalactic

    64 милиона за Фейсбук и Гугъл изглеждат нереалистично малко.

    Нередност?
Нов коментар