Пазарът на интернет реклама за първи път надмина 100 млн. лв.
Инвестициите са пораснали с 16% през 2017 г., показват данните на IAB България


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Инвестициите в интернет реклама в България продължават на растат, но с по-бавни темпове, а технологичните гиганти Google и Facebook си поделят все по-голям дял от питата. Това стана ясно на осмия форум на "IAB България", който събира дигиталната индустрия и очертава тенденциите на пазара. Данните показват още, че общият размер на нетните инвестиции в онлайн реклама достигат за първи път 106.1 млн. лв. за 2017 г., което е с 16% повече спрямо 2016 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
64 милиона за Фейсбук и Гугъл изглеждат нереалистично малко.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.