Под монопола на Facebook и Google

Инвестициите в интернет реклама в България са нараснали с 16% през 2017 г. според "IAB България"

Чавдар Димов, мениджър проучвания и бази данни в "Икономедиа" представи данните са инвестициите в интернет реклама през 2017 г.
Чавдар Димов, мениджър проучвания и бази данни в "Икономедиа" представи данните са инвестициите в интернет реклама през 2017 г.
Чавдар Димов, мениджър проучвания и бази данни в "Икономедиа" представи данните са инвестициите в интернет реклама през 2017 г.    ©  Цветелина Белутова
Чавдар Димов, мениджър проучвания и бази данни в "Икономедиа" представи данните са инвестициите в интернет реклама през 2017 г.    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Вложенията в програматик се увеличават, а видеорекламата не отчита очаквания ръст.

За комуникационния пазар в България не е изненада, че инвестициите в интернет реклама постоянно нарастват. През изминалата година обаче нетните постъпления за пръв път категорично надминаха 100 млн. лв., отчитайки двуцифрен ръст от 16%. В този случай добрата новина е, че рекламодателите в страната виждат потенциал в онлайн рекламата и инвестират повече. Лошата е, че тези пари продължават да се насочват основно към интернет гигантите Facebook и Google. Двете платформи доминират българския онлайн пазар, но делът остава почти незабележим в медиа микса, където телевизионната реклама заема челна позиция. Разпределение, които не изглежда скоро да претърпи промяна.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал