Под монопола на Facebook и Google
Инвестициите в интернет реклама в България са нараснали с 16% през 2017 г. според "IAB България"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За комуникационния пазар в България не е изненада, че инвестициите в интернет реклама постоянно нарастват. През изминалата година обаче нетните постъпления за пръв път категорично надминаха 100 млн. лв., отчитайки двуцифрен ръст от 16%. В този случай добрата новина е, че рекламодателите в страната виждат потенциал в онлайн рекламата и инвестират повече. Лошата е, че тези пари продължават да се насочват основно към интернет гигантите Facebook и Google. Двете платформи доминират българския онлайн пазар, но делът остава почти незабележим в медиа микса, където телевизионната реклама заема челна позиция. Разпределение, които не изглежда скоро да претърпи промяна.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.