Под монопола на Facebook и Google
Инвестициите в интернет реклама в България са нараснали с 16% през 2017 г. според "IAB България"


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
За комуникационния пазар в България не е изненада, че инвестициите в интернет реклама постоянно нарастват. През изминалата година обаче нетните постъпления за пръв път категорично надминаха 100 млн. лв., отчитайки двуцифрен ръст от 16%. В този случай добрата новина е, че рекламодателите в страната виждат потенциал в онлайн рекламата и инвестират повече. Лошата е, че тези пари продължават да се насочват основно към интернет гигантите Facebook и Google. Двете платформи доминират българския онлайн пазар, но делът остава почти незабележим в медиа микса, където телевизионната реклама заема челна позиция. Разпределение, които не изглежда скоро да претърпи промяна.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход