Рекламният пазар в България е нараснал с 8% през 2017 г.
Инвестициите в реклама достигат 370.3 млн. лв., показват данните на асоциацията на комуникационните агенции


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
Рекламният пазар в България през 2017 г. е нараснал с 8%, като най-голям дял от медия микса продължава да държи телевизията с близо 60%, а очакванията са инвестициите да продължат да се увеличават и през тази година. Това стана ясно на провелия се днес "Форум на комуникационната индустрия", организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), който представи данни за рекламния пазар и цели да очертае тенденциите през годината.
Данните са събрани от български медии и медия агенции, които са предоставили информация за инвестициите през 2017 г. по канали, както и са направили прогноза за инфлацията в цените през 2018 г. и очакваните вложения в реклама. "Липсата на данни, информация за медиите на пазара и потреблението им затруднява работата ни, затова е крайно време да имаме числа, към които да реферираме", каза София Пенева, председател на БАКА и изпълнителен директор на BBDO Group, която представи данните в началото на събитието.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове