ТВ доминацията в рекламата ще продължи и през 2018

Инвестициите в реклама нарастват с 8% през 2017 г. и достигат 370.3 млн. лв.

(отляво) Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп", Михаела Пиерова, генерален мениджър "Продукти без рецепта" на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на "Мобилтел", Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group, и Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One представят тенденциите на пазара.
(отляво) Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп", Михаела Пиерова, генерален мениджър "Продукти без рецепта" на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на "Мобилтел", Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group, и Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One представят тенденциите на пазара.
(отляво) Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп", Михаела Пиерова, генерален мениджър "Продукти без рецепта" на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на "Мобилтел", Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group, и Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One представят тенденциите на пазара.    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
(отляво) Дидие Щосел, главен изпълнителен директор на "Нова броудкастинг груп", Михаела Пиерова, генерален мениджър "Продукти без рецепта" на Sanofi за Централна и Югоизточна Европа, Александър Димитров, главен изпълнителен директор на "Мобилтел", Флориан Скала, главен изпълнителен директор на bTV Media Group, и Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One представят тенденциите на пазара.    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

Фокус на двете големи телевизионни групи е качественото съдържание и дигитализацията
Индустрията прогнозира 12% инфлация в цените на тв реклама през 2018 г.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал